2 d’oct. 2010

Shaolin Soccer vs Pentagonos Sesual

Bones a tots,

Semblava que mai passaria però el primer partit a les 23.00 ha arribat.

Així doncs, aquest proper Dilluns dia 04/10/2010 juguem a les 23.00 contra pentagono sesual; equip que ha perdut els seus 2 primers partits de lliga i que encara no ha fet cap gol ( segurament tindran l’honor de fer-me’l a mi xD)

Tema equipacions; per motius diversos entre els que incloem la talla de pantalons XL del Pere que han hagut de demanar expressament ja que NO en tenien en estoc i que no han acabat encara d'estampar les equipacions, aquest Dilluns encara anirem de groc i negre, així que agafeu les vostres equipacions. Com que el dia 11 NO juguem, jo suposo que pel 18/10 ja podrem estrenar equipació.

Tema diners i DNI's.

Per pagar la lliga encara falten el Marçal i en Joel ( recordeu son 109.09€) i per pagar la samarreta falten novament en Marçal i en Joel i a més el Pere, l'Hermes el Martí i l'Alejandro (recordeu son 42.08€).

Tema DNIs, a part de l'Alvaro, que es nega a portar-lo, em falten els del Pere, Sergi i Joel, així que o el fotocopieu i el porteu o me l'envieu escanejat.

Això es tot, simplement, aneu confirmant assistència per Dilluns i aquells que encara heu de pagar, a veure si feu un esforç i aneu pagant.

Fins Dilluns!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

doncs ens veiem dilluns a les 23:00h
sergi

FrAnKy ha dit...

és del tot inadmissible que la gent encara no hagi pagat, la broma ja passa de mida ...

sempre estem igual amb aixo del pagament i ara per postres també amb les equipacions ... som grandets ja per estar així no creieu?¿?¿

no sé si podre venir akst dilluns, és el meu sant i a part avui m'ha pillat un atac de vertig i potser hauria de descansar una mica...

dilluns mati dic alguna cosa segura!!

oriol ha dit...

si, cèrtament és bastant lamentable que la gent encara no hagi pagat...

franki, atac de vèrtig? jaja on has pujat?

en fi, fins dilluns!

PD. escolteu, ja que dilluns passat no vam jugar i el següent tampoc jugarem, us fa una patxanga aquest dilluns 11, o esteu fora pel pont del pilar? Podríem estrenar l'equipació... ja nireu dient!

Anònim ha dit...

jo vinc.
i no em fico amb la gent q no ha pagat, encara. motius tindran.

Álvaro ha dit...

Vinc!

Anònim ha dit...

Jo no vindré, i pagaré l'equipació dilluns al matí.
Fins aviat!!!
Hermes

Martí ha dit...

Ens veiem demà.

Manu, ja t'he pagat l'equipació.

FrAnKy ha dit...

si tot va normal, demà si que vindré!!!

Anònim ha dit...

Ja he pagat.

Fins demà!

Jandro ha dit...

Ens veiem a les 11!!

Tema pachanga em sembla be, si es necessita gent jo podria aconseguir algunes persones. Ho parlem avui.
Adeww