16 de febr. 2012

SHAOLIN SOCCER VS ALL-ING

Bones a tots,

Desprès del bon rendiment mostrat el passat dilluns tot i la derrota, toca seguir amb la mateixa intensitat aquets proper dilluns.

Jugarem el Dilluns 20/02/12 a les 23.00 contra All-ING, equip nou que a la primera jornada NO va jugar.

Per cert, a data d'avui sols l'Oriol ha pagat, a part del partit del Joel...

TOTAL

JUGADOR

135,83 €

manel

135,83 €

marti

135,83 €

oriol

preu partit

joel

135,83 €

carles

135,83 €

pere

135,83 €

franky

96,37 €

alejandro

135,83 €

albert

124,70 €

sergi


Se que molts de vosaltres fins que no cobreu no podreu pagar però els que puguin que vagin pagant.

Per cert, el Marti i el Joel ja van anunciar que no podrien així que començo ja a contactar amb Alvaro i Marçal perquè vinguin, tot intentant ser 9.

Aneu confirmant assistència i ens veiem dilluns a les 23.00 !

19 comentaris:

FrAnKy ha dit...

jo vinc!! i acabo de fer la transferencia, dema ho tindras al teu compte!

Albert P. ha dit...

Jo vinc també!! :)

Anònim ha dit...

Jo no puc venir a aquest senyors! Sorry!

Álvaro

sergi ha dit...

jo vinc!!! potser puc portar un amic.. A l'espera de la confirmació!!!
Salut
sergi

Carles ha dit...

Vinc, necesitem gent!!!

Fink ha dit...

Jo no puc venir aquest dilluns. Ho sento.

oriol ha dit...

vinc

fins demà

Anònim ha dit...

vinc.

Pere

FrAnKy ha dit...

ara som 7 ... justet eh!!!

Albert P. ha dit...

Pd. Ja ho tens ingressat Manu! (pot tardar una mica en tramitar-se) ;)

manurr ha dit...

a l'espera de saber si el jandor podrà venir o no, suposo que sent a les 2300 si que podrà i donant per suposat que ni marti ni joel poden, sie el joel pot suposo que ho dirà demà; podeum anar buscant a algun membre mes per poder ser 9 demà. sinos erem 8 un cop confirmir el jandro que ve.

Jandro ha dit...

Bones! Sento el retard però ahir estava malalt i volia veure com m'aixecava. Avui em trobo millor, no estic al 100% pero tinc moltes ganes de jugar! A més un que es a les 11 he d'aprofitar!!!

Ens veiem aquesta nit!!

Anònim ha dit...

Nois!!!!

Com ho teniu aixó!!!

Ho dic perque jo el final estic per qui!!! Pero desde l'altre dia tinc el genoll chungo!!! si el meu reforç es molt necessari vinc i jugo en plan tranki!!! sino prefereixo repossare ja que demà pujo a skiar i nomes falta que estigui pitjor!!!

Anònim ha dit...

Joel el comentari davans!!!

Jejejeje...

Albert P. ha dit...

S'apunta algú més avui al final? De ser així aviseu-me que ho tinc força fotut per venir.

Si no ve ningú més ja me les apanyaré per treure el cap i venir, òbviament! (perquè és per feina que ho dic). Però si algú més s'apunta em farà un favor dels grossos.

Carles ha dit...

Albert si vienes mejor :)

Albert P. ha dit...

Si no se apunta nadie más vendré, claro está (vendré justo y me iré volando). Pero si se apunta alguien más libraré. Así que si alguien puede captar algún amigo la propuesta es más que bienvenida ;)

Joel ha dit...

Nois!!! Pues l final jo no vinc!!! Sap greu ns veiem!!!
Joel

oriol ha dit...

Ara mateix sóm: Manel, Oriol, Franki, Albert, Sergi, Carles, Pere i Jandro, així que Albert, vineee!

Fins ara gamberres, a guanyarrr!