28 de juny 2008

Shaolin Soccer vs CNVM - 30/06 21:10

Dilluns acabem la gloriosa temporada (els resultats parlen per si sols) i no estaria mal poder fer-ho una mica dignament. Per començar, saber qui podrà venir seria un gran què. El Joel ja va anunciar que estava fora, o sigui q el donem com a baixa segura ja...

D'altra banda, donat que és l'últim partit de la lliga (a espera de la Copa aquesta de juliol, de la qual no sabem gran cosa, per cert) i que l'hora és força acceptable, proposo quedar-nos després del partit a fer unes braves o el que sigui al super chiringuito de la TARR. Què hi dieu?

El tema del sopar és una altra història, però amb això és més fàcil posar-nos d'acord, no?

Vinga, espero respostes...

Fins dilluns!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

conteu amb mi tant pel parrtit com per les braves.

de la copa del juliol no m'han dit res més, dillun i trucare i us informo al acabar el partit

per cert l'oriol tampoc podrà venir.

Anònim ha dit...

allí estaré!!!!

compteu am mi x tot tb...partit i braves!

Fink ha dit...

Jo com sempre vindre una mica a les braves...
Bueno, el tema es q us he follat a tots en lo del Euro08.

Fink ha dit...

Em retracto. No vinc. Soc un merda. Però he guanyat lo de la Euro.

Anònim ha dit...

u sento per avisar tan tard...xo m'he fet un petit esguinç al peu dret i ara q el necessito més q mai x currar prefereixo no forçar avui i de pas, no compteu am mi per la copa del juliol...vull pasar un agost trankil i no fer-me mes mal del q tinc ara...

SORT!!!!!!!!!!!i si feu algun sopar, si puc venir vindré...

Anònim ha dit...

Joder... avui sí que ho veig molt xungo perquè el Fernando no ha vingut a currar i no sé res d'ell. O sigui que segurs som... 5??

Marçal, no hi ha manera de que puguis venir?

Anònim ha dit...

El Fernando sí que ve.

Anònim ha dit...

el sergi m'ha comentat que voindrà, tot i així encara som pocs i ell està baix de forma