29 de nov. 2008

Shaolin Soccer vs Nightology

Desprès del trist partit jugat la setmana passada en el que, novament, vam regalar els 2 punts a Tècnics, toca centrar-se en un interessant partit contra Nightology ( l'equip aquell extremadament pijo que vam aconseguir empatar 2-2 gairebé a l’últim minut i de penal).



Això serà aquest Dilluns dia 01 a les 21.10. Al tractar-se d'un partit bastant complicat, podríem intentar ser al camp a les 20.50, canviar-nos aviat i escalfar una mica no creieu?

Ara mateix, Nightology va primer amb 15 punts in nosaltres tercers amb 12.

De moment anem confirmant assistència.

Fins Dilluns!

Per cert, ara ja només deu diners el Cebrian.... que es estrany oi?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

jo vinc segur!!!! a no ser q la caparra q tinc ara mateix es converteixi en febre...

manuel, no parlis de convocatories pq tu ets el primer q no les compleix!!!!

Anònim ha dit...

apa, a gaudir del diumenge i demà a tope a menys quart al camp!

Anònim ha dit...

Torno al rescate demà... que no us puc deixar sols, cagun tot.

Important lo d'arribar amb temps i escalfar bé, pq amb la rasca q fotrà és vital no entrar freds...

Anònim ha dit...

Sento molt comunicar que demà no jugaré, no tinc el tormell bé i encara no vull arriscar per si de cas.

Ànims i a guanyar, que amb calma podem,PODEMMM!!!

Hermes

Pere ha dit...

Ei bujarrons!

Jo vindre, xo em sembla que arribaré tard... a mitja primera part o així, aquest cop no serà per perro.

De totes maneres avui si que es imprescindible que es posin dos al mig Defensant!! que ells en tenen un parell per alla que son la clau del seu equip, sobretot el que es diu Aitor o Iker ( nose un nom basc..)

Alee a veure si quan arribo em doneu una alegria!

Álvaro ha dit...

Nanos jo avui no podré anar! A veure si guanyeu a aquesta panda de nenazas!!