28 de set. 2009

SOBRE EL POSSIBLE NOU HORARI DE LA LLIGA (VOTACIÓ)

Bones a tots,

Primer de tot demanar perdó…
Igual si que l’altre post al blog ha estat una mica massa enèrgic, però ha tingut efecte, 6 dels 12 heu contestat!

A veure, com que per la tarda veia que no us semblava malament la idea de canviar horaris i jugar-ne més a les 22.00 que a les 20.00 i les 21.00 he parlat amb Catalonia Sports a veure si encara no havien fet el Calendari i m’han dit que podem fer el que vulguem, que encara no han fet els horaris.

A veure les opcions son 3:

- Deixar-ho com fins ara en el que suposo que dels 16 partits serien uns 5 a les 20.00 uns 5 a les 21.00 i uns 6 a les 22.00.

- Fer el que us he demanat de posar-ne més a les 22.00 ( ja que jo acabo el màster a les 21.30) i menys a les 20.00 que no podria anar i algun menys a les 21.00 que m’obligaria a fer campana ( proposta de 3 a les 20.00, 3 a les 21.00 i 10 a les 22.00)

- O be, proposta del Catalonia Sports, posar-los tots a les 22.00.

Jo entenc, i mes si hi ha algú que ales 22.00 no li va be, que posar-los tots a les 22.00 es un abús per part meva i ja accepto perdrem entre 3 i 6 partits per lliga.

Com que hem de dir quelcom en breu, agrairia que entre avui i demà, si pot ser abans de les 20.00 que juga el barça i cal anar al camp nou, diguéssiu quina opció preferiu. Jo us agrairia que en juguéssim més a les 22.00 per poder seguir venint a l’equip.

El tema pagar, mentres ho feu abans del dia 5 o el mateix dia 5 en efectiu no passa re,
son simplement 111€ per la primera lligueta i la mútua.

Moltes gràcies a tots i perdoneu que sigui tant pesat!

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Per mi tema horari partits no tinc cap preferència.
Em va bé totes les hores.
Salut
issim

Martí ha dit...

Jo voto 2a opció. tot i que la tercera tampoc em molestaria excessivament....

Álvaro ha dit...

Manu, si et va millor jugar sempre a les 22:00 no hi veig cap problema. Apunta'm la 3a opció.

oriol ha dit...

Aviam, en primer lloc, manel saps que acabo de deixar-me una pasta pel puto cotxe i que estic esperant a cobrar x poder-te pagar, així que properament ja ho faré! jaja

Tema horaris, aviam jugar dimarts o dimecres no mola x champions, i ara, xo sobretot a partir de febrer serà un pal no poder jugar quan jugui el barça, tan a casa com a fora (joel et fots que som majoria). Així que ho deixaria pels dilluns, donat que el dijous no us va bé a alguns...

I respecte la hora, doncs 2ª o 3ª opció ja m'està bé. A veure, jugant a les 10 sabem que serem més que si juguéssim a d'altres horaris, així que tan x tan voto de jugar sempre a les 10!

Apa, a veure cracòvia!

Per cert, alguna patxanga abans del primer partit la setmana que ve?¿?

I franki, jans convidaràs a veure la teva nova residència, jajaja

FrAnKy ha dit...

com ja he dit anteriorment, jo faré el que digui la majoria, xo la veritat és que soc partidari de fer com sempre...

aixo si, si es decideix de jugar sempre a les 22h, doncs ja us aviso ara que potser la segona lligueta no m'apuntaré...això depenent de com vagi tot... ja veurem!!!

Pere ha dit...

jo voto x la 2na opció.. tots els dies a les 22:00h em fa mandreta i si la primera no arriveu uns quans doncs la descarto.

Anònim ha dit...

Ei bones a tots sento haver estat tant de temps desaparegut.
Primer de tot Manu t'intentare pagar els 111€ o abans possible.

A mi l'horari mes igual em van malament tots jejejejje jo ja perteixo que no podre venir tots els partits ja que tambe tinc entranament de rugby.Suposo que acabare fent 1 setmana futbol l'altre Rugby.

Mes igual l'hora si voleu a les 22 per mi dacord no tinc cap problema.

Fins aviat

Benito

Anònim ha dit...

Hola a todos,

A mi la verdad no me gusta mucho la opción de jugar siempre a las 22h, entre que acabas y demás llegas tarde a casa y al día siguiente toca madrugar...
Pero tampoco pondría mayores problemas, podría ir perfectamente.
Si hay que votar por algo concreto prefiero la opción 2.

Manu disculpa te pago en breve :)

Saludos,
Maroto

Unknown ha dit...

Hola a tuti!!!

Jo voto per la 3a opció, tots els partits a les deu fa que la majoria poguem anar-hi i a més fa rutina, la qual cosa ajudarà a que el Pere arribi algun dia abans de començar,i també pensem que juguem a les 22 i no a les 23, importantíssim per anar a dormir abans de les 24.
A més, a partir de gener, si no ens ha agradat, podem canviar-ho per la segona lligueta.
I Manu, tranqui que per molta conya que fem apreciem el teu esforç que en un futur pròxim serà correspòs, tots esperem, d'una forma altament umusasual, aleeeeeeeeeeeeeee

Martí ha dit...

Puto Hermes... com que ell va a dormir a les 26 o 27.... ah, i saps que el Pere seguirà arribant tard.

Per cert, són una mica tranquils a l'hora de fer els horaris no? (valgui la redundància).

manurr ha dit...

bueno, ja només falta que parli el marçal però de moment m'alegra veure que, quan s'us demana quelcom, al final acabeu parlant i donant la vostra opinió.

a veure que diu el marçal i demà fem una valoració final del tema.

un cop més, gràcies a tots per col.laborar i donar la vostra opinió.

manurr ha dit...

ostres m'he deixat el joel... a veure si tb opina....

Fink ha dit...

Jo prefereixo fixar un horari o lo q més se li assembli.
(lo q sembla adecuarse a la 3a opció, tot i q la segona se li assembla).

Anònim ha dit...

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!
Jo voto la tercera opció!!!

I lo de pagar primer tinc que cobrar i segon no cal enviar docensmil missatges de texto perque sin internete no puc contestar!!! Okis
fins daqui poc i aveure si comencem a possar-nos en forma que despres no correm ni darrera les dones... jejeje...

Joel

Ha!!! i visca l'espanyol i puta barça com es diu en el nostre camp, ja que cada cop es canta menys... però el barça cada dia fa mès perque es torni a cantar (rudy...) que us bombin a tots...