14 de març 2010

Shaolin soccer vs pollos voladores

Bones a tots,

Desprès d'haver descansat la jornada que ens tocava toca ja, per fi, tornar a jugara a Futbol.

Això serà aquest proper Dilluns dia 15/03 a les 22.05. El rival a batre es Pollos Voladores, equip amb el qual vam empatar 3-3 i vam guanyar 3-2, així que al loro!

Tema diners, jo he estat fent càlculs i com que aquesta segona lligueta només juguem 12 partit i la 1era en vam jugar 18, ens haurien d'haver cobrat només 30 partits i ens en han cobrat 32. Es a dir, ens deuen 144€ que ja reclamaré.

Ara be, abans de res M'HEU DE PAGAR SABEU ! Hermes, Joel, Pau, Sergi, Marçal i Pere. Feu el favor nois.

Ja per últim, Dilluns us ho ensenyaré però us ho avanço ja.

Pel 2 'Abril, coincidint amb setmana Santa, fan un torneig de Futbol-7 A Sant Feliu de Llobregat. Inscriure's val 160€ i t’asseguren 3 partits i si es guanya, et regalen equipació i una invitació a no se quin torneig de les Palmas de Gran Canaria.

Si som prous, podríem apuntar-nos que fa molt que no fem un torneig com déu mana.

Fins dilluns i aneu confirmant assistència.

11 comentaris:

FrAnKy ha dit...

ei jo vinc demà... a lo del torneig, tot el que sigui a partir del 31 de març no compteu am mi!!!!

SALUT!

oriol ha dit...

fins demà doncs, que hi ha ganes de futbol!

lo del campionat fantàsticcc!!! (tot i que jo el primer dia no podria venir pq torno de viatge, xd)

fins demà i força Barça!

Martí ha dit...

Allà estarem!

Fins demà!

Álvaro ha dit...

Fins demà doncs

Fink ha dit...

vinc

Anònim ha dit...

Hola k tal!

Jo ns si puc jugar encara, encara em fa mal, ns k fer la veritat, xo de moment no compteu amb mi.

Tema pasta, ja et vaig pagar el divendres.

Anims x demà!!!!

Hermes

Anònim ha dit...

Ieps
Compteu amb mi.
Pel torneg no estaré disponible ja que me'n vaig a l'altre punta del món...
Fins ara.
ciao
Sergi

Martí ha dit...

M'ho sembla a mi o estem una mica en quadro?

Pere està fora també i jo compto només 7 ara mateix... del Pau sabem algo?

Álvaro ha dit...

El Joel no ve (acaba d'enviar un mail). Del Pau ni idea. Truco a algú?

Álvaro ha dit...

He trucat a un colega (per ser almenys 8).

oriol ha dit...

joel marica