1 de maig 2010

SHAOLIN SOCCER - POLLOS VOLADORES

Bones a tots,

Desprès de la setmana de descans, en la que espero que tots us hagueu recuperat de les respectives lesions, toca ja pensar en un nou partit.

Aquest proper Dilluns dia 03-05, per trencar amb la rutina, juguem a les 21.10 contra Pollos Voladores.

A aquesta gent, que només tenen 2 punts, els vam guanyar 2-4. Tot i així, no ens confiem que a la primera lliga i vam pedrer 3-1 i vam empatar-hi 3-3.

Nosaltres, ara mateix, tenim 5 puntets amb 12 gols a favor i 14 en contra ocupant una 5ena posició.

Be doncs, simplement aneu confirmant assistència per Dilluns i ens veiem cap allà a les 21.00. Jo suposo, que m'escaparé del master, però estaria be saber si el Marçal pot venir o no.

Fins Dilluns!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Ens veiem dilluns, tot i qu poder arribi una mica justet o tard.

Bon finde!

Hermes

oriol ha dit...

Ens veiem dilluns!!!

Bon cap de setmana!

FrAnKy ha dit...

intentaré venir, però vindré directe de la radio i necesito escalfar bé per l'adductor, aixi que no sortiré d'inici segur, nkra q falti gent!!!

dilluns confirmo assistència segons sensacions de la cama!!!

Fink ha dit...

jo vinc!

Álvaro ha dit...

Allà ens veiem doncs.

Anònim ha dit...

Ens veiem demà
Sergi

Martí ha dit...

Fins demà gent! Feu-vos la idea que tindrem pluja, i bastant, pel que sembla...

oriol ha dit...

que raro...

FrAnKy ha dit...

nois, no compteu am mi avui ... akst mati he relliscat i ara noto molesties a l'adductor!!! a vere si no juguem per la pluja i no em perdo un altre partit...

Pere ha dit...

Jo vinc, xo tinc el turmell una miqueta xungo...

A vere si deixa de diluviar d'una vegada q estic fins els ous de jugar plovent.