29 de gen. 2011

SHAOLIN SOCCER VS MONEY RECORD

Bones a tots,

Desprès del treballadíssim empat de la setmana passada toca ja pensar tant en el proper partit com en la segona lligueta que, a tot estirar, començarà passat el 14/02/11; moment en el qual, haurem d'abonar novament 1165€.

De moment, i de forma imminent, hem d'abonar 365€ per fer la reserva per la segona lligueta.

De moment, i si no em fallen els càlculs som 9 jugadors: Manel, Oriol, Hermes, Pere, Franky, Alvaro, Joel, Jandro i Marçal. Crec que l'Alvaro va comentar que podia portar un nou fitxatge i ja seríem 10.

Llavors, de forma ràpida i efectiva hauríeu de fer un primer pagament al compte que hi ha al email de 36.50€ cada un si som 10 al final o de 33.18€ si al final a part d el amic de l'alvaro aconseguim un nou fitxatge i som 11, ABANS DEL 4/02/11.

Posteriorment i abans de finals del mes de febrer, haureu de fer efectiva la segona part de la lligueta que seran 116.50€ si som 10 o 105.91€ si som 11.

PER CERT, EL PROPER 14/02/2011TENIM 2 PARTITS, UN A LES 21.10 I UN ALTRE A LES 22.05. Ja parlaré dilluns amb els del Catalonia ja que NO crec que puguem jugar 2 partits seguits... o potser si que podem?

I per cert, recordeu que juguem aquest Dilluns dia 31/01/11 a les 21.10 contra Money Record que son els líders del grup amb 23 punts (11V-1E-1D) m’entres que nosaltres som 7ens amb 10 punts (3V-4E-5D). A l'anada vam perdre-hi 4-1.

Confirmeu assistència i comenteu possibles fitxatges, que s'han de tancar amb seguretat abans del 04/02/11, data del 1er pagament.

10 comentaris:

FrAnKy ha dit...

hola familia, tinc bones noticies, el meu peu millora força bé!! però aquesta setmana potser es massa just encara per donar-ho tot, una setmaneta més i crec que estaré ben llest!!

per la segona lligueta, jo firmo!!! i lo de jugar dos partits seguits, no se si és massa convenient eh...

Álvaro ha dit...

Jo també vinc! Si us semble li diré al Carlos que vingui i així el veieu que tal.

Fins demà!

oriol ha dit...

molt bé franki, així m'agrada, et tindrem a tope si més no per la segona lligueta.

dos partits seguits? Com si no hi haguessin dies a la setmana... Això passa x ser lliga imparell i descansar dos jornades, que després van de cul. En fi, si s'ha de jugar juguem-los, però aniria bé que aquell dia hi fóssim tots els possibles (perquè la segona part del segon partit no sigui un suplici, jajajajaja).

Manel, ja pagaré aquesta setmana.
Aniria bé saber quants serem.
Jo voto x 10, i després si algun partit ha d'anar venint gent puntualment doncs que vagin venint.
Temporada que ve recuperarem a Sergi i Martí i serem 12, així que ara mateix ser 10 m'està bé!

Apa, bon diumenge i ens veiem demà una mica abans de les 9 de la nit!

Vagi rebéee!!!!!

Jandro ha dit...

Hola!! Demà vinc!
Estic d'acord amb l'Oriol, millor ser 10 perque si portem més gent i després tenim reincorporacions serem masses!!!
Com sempre, si cal gent aviseu i porto algun amic.
Fins demà.

manurr ha dit...

1er de tot, aqui ni cristo diu res, 4 comentaris mes el meu 5 es vergonyos...

no crec que costi tant confirmar assitencia i dir el que penseu de cara a la segona volta

2on, jo faria 11 pk el sergi no tornarà ja mes fins el juliol i el marti si ve sera a 2-3 partits....

he dit

Anònim ha dit...

Bona nit a tothom!!!

Ens veiem demà a les 21!

Tema fitxatges-partits seguits-etc... ho xerrem demà millor.

Fins demà!

Hermes

Martí ha dit...

Hola gentusa,

No puc posar cap data exacta de retorn, però si tot va bé, per Setmana Santa ja estaré per jugar.

Ale a guanyar! Ens veiem!

manurr ha dit...

be nanus... se sap quelcom de Joel Pere i Marçal? sp passa = i dp alguns d'aquestsson els que mes minuts juguen...dp m'he de gastar 0.15 cenntims en 3 missatges de merda...

cal compromís d'equip fora del terreny de joc...

per cert el germà del sergi be.

Álvaro ha dit...

Nois jo no vinc. Porto una galipandria que no em deixa estar... El meu amic Carlos si que vindrà.

Sort!!

oriol ha dit...

això és can pixa...
ara mateix som: manel, jandro, hermes i jo, o sigui 4. Si Pere, Marçal i Joel apareixen pel camp serem 7 (a no ser que em deixi algú). No haués costat res dir algo el diumenge, i els que no dieu res NO costaria gens dir alguna cosa, que hem de fer pinya com a vell i gran equip que sóm...