19 de febr. 2011

Comença la Segona lliga

Bones a tots,

Desprès de la jornada maratoniana amb 2 partits seguits, al final, hem salvat la categoria quedant 7ens amb 12 punts ( 4V-4E-8D) 51GF-61GC.

Al final, NO ha estat possible descansar aquesta primera jornada ja que ara serem parells i NO hi ha jornada de descans.

Així doncs, tornem a jugar aquest Dilluns dia 21/02/11 a les 21.10.

Tema econòmic i de nombre de jugadors; al final doncs, segons lo comentat serem 11 fitxes: Manu, Oriol, Alvaro, Joel, Marçal, Hermes, Pere, Franky, Jandro, Carlos i Alberto. (mantenint la fitxa del Sergi per quan calgui que vingui el seu germà)

Així doncs, al ser 11 al final ABANS DEL 21 DE FEBRER M'HEU DE PAGAR 105.91€. Menys l'Alberto i el Martí que han de pagar 52.96€ cada un.A part el Marçal que deu encara la primera lliga i l’equipació ha de pagar 257.08€.

A part, el Carlos i el Alberto han d'abonar 13€ de la seva fitxa per la segona lligueta i omplir un formulari que envio al email de sempre ( alvaro fes-li arribar a l'Alberto i que me’l reenviï omplert.

Res mes, ens veiem Dilluns i a veure si en aquesta segona lligueta fem un paper més digne!

6 comentaris:

FrAnKy ha dit...

jo vinc segur!!! tot i esperant q el mal d cap q tinc avui no vagi a més ...

jo el dia 28 ja aviso ara que possiblement no vindré!! casi segur!!

salut!

oriol ha dit...

jo també!!!
amb ganes de fer una segona lliga com déu mana!!!!!
fins dilluns!
(Manel, et pago dilluns abans del partit)

Anònim ha dit...

Bona nit!

Segueixo lesionat, en tinc per varies setmanes.

A guanyar nanos!

Hermes

Álvaro ha dit...

Fins demà!

manurr ha dit...

Un cop comentat amb el marçal i intentant que pugui seguir jugant amb nosaltres, hem decidit proposar la seguent idea:

Alberto tingui fitxa completa i pagui els 105.91€ i que comparteixin fitxa el Marçal i el Martí on cada un paga els 52.96€.

Llavors quan el Marti ja estigui recuperat i siguem 12, el marçal ja accepta quedarse a casa i si falta gent, doncs comptem amb ell.

Ho pensem, meditem i dilluns ho parlem.

Anònim ha dit...

Jo vinc!! I et pago també abans del partit!! Ah, i m'apunto a tota la lliga com proposeu, per tant portaré la quantitat complerta ;-)

Dit això no tinc samarreta encara, algú en té alguna de sobres? :-)

-ALBERT