22 de jul. 2011

SEMIFINALS I FINAL DE COPA

Desprès de superar els 1/4 de final de COPA per 5-4 amb un gols a les acaballes del partit, toca ja pensar en les Semifinals de COPA. Aquesta serà el proper Dimarts dia 26/07/11 a les 22.05 a les Escoles Pies.


En el cas que guanyéssim, la final seria el Dijous dia 28/07/11 a les 21.00 també a les Escoles Pies.


Jo NO i seré, que marxo de vacances a Mallorca però ja he parlat amb el Marçal i m'ha confirmat que pot venir el Dimarts i que portarà els 8€.


Recordeu la resta que, tothom ha de portar 8€ per tal de pagar el partit.


Franky, com a encarregat, porta tu 73€ i així pots pagar el partit abans de començar per si algú arriba tard.


Amb en Benito també he parlat i també m'ha confirmat assistència.


A l'Oscar, l'avisaré pel facebook però ja li diré que escrigui al blog i al Joel, si us fes falta, el truqueu que també vindria.


Res més, feu servir aquets blog tant per confirmar assistència o no pel Dimarts i si passeu, pel Dijous.


Bona sort i espero que guanyeu la COPA !!!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

jo vinc segur!!!!!!
franky

oriol ha dit...

jo tb vinc!!!
fins dimarts!!!!!

Martí ha dit...

Confirmo els dos dies, sent optimistes.

Albert P. ha dit...

Confirmo els dos dies jo també, si passem -que això espero- :)

Anònim ha dit...

Confirmo dimarts! Dijous tinc sopar d'empresa, així que serà complicat...

Álvaro

FrAnKy ha dit...

som 5 + carles q va dir x mail q venia = 6
marçal en principi ve segur, aixo li va dir al manu = 7

trucu al joel i a l'oscar, seriem 9! suficient?? o parlo am l'ignasi i el domenech???

Martí ha dit...

Jo a l'Ignasi li diria ja, jejeje.

No, ara en serio, per mi 3 canvis estaria bé.

oriol ha dit...

aviam, acabo de parlar amb el Marçal i si que ve. A més, manel em va donar roba de porter, així q marçal actuarà com a tal.

Apa, fins demà!

FrAnKy ha dit...

aviam, he enviat un sms al joel i a l'oscar pq vinguin avui ... ahir no hi vai pensar!!!

he parlat am l'ignasi i pot venir, pero va fatal de pasta i no pot portar 8 eurus, si podeu posar un euru més tots, sino ja li pago jo ...

quan sapigui algo de joel i oscar us ho dic!!!

Martí ha dit...

Per part meva, no hi ha problema! Amb la seva aportació a l'equip, posaré l'euro gustosament, jeje.

Això sí, sobretot porteu la pasta tots, que no ens desqualifiquin per impagament...

Ale, fins després

FrAnKy ha dit...

confirmats joel, oscar i ignasi ...

jo porto la pasta total i pago abans del partit, estigues trankil marti!!! i dsprs m'ho pagueu a mi!!!