23 d’ag. 2012

NOVA TEMPORADA

Bones a tots,

Un any més i tot coincidint ja amb els últims dies d’Agost, toca ja pensar en la nova temporada que si es com l’any passat començarà als voltants del 10 o 17 de Setembre.

Envio el post amb temps suficient per tal de que tots els integrants de l’equip puguin dir la seva intenció de cara la nova temporada.

Sobretot lo més important es dir si seguiu a l’equip i us apunteu a la lligueta
Si preferiu seguir a les Escoles Pies o preferiu tornar a la UB
I que reviseu la fitxa que us adjunto al email per veure si tinc be les vostres dades

Tot això ho necessitaria abans del 02/09/12 ja que el dia 03/09/12 aniré a efectuar el pagament del dipòsit i les fitxes al Catalonia Sport.

L’any passat vam ser Manu, Alberto, Oriol, Carlos, Marti, Pere, Sergi, Franky, Joel, Marçal, Alvaro, Jandro i Ivo.
A part hi ha Benito i Hermes que sempre son benvinguts si decidissin tornar.
Si tothom segueix serem 15 fitxes, però vist l’èxit de assistència de la passada temporada no seria un gran impediment ja que rares vegades hem vingut tots.
Ara be, si veiem que som masses, podem aplicar criteris d’antiguitat, o el que creieu oportú.

 Poca cosa més, espero la vostra resposta se’ns falta abans del 02/09/12 amb les 3 coses fetes:  
1. Segueixo o no 
2. Escoles Pies o UB 
3. Revisar les dades de l’excel 

Tema econòmic, com sempre, dependrà de les fitxes que siguem i dels preus que hagin posat aquets any però fent cas dels preus de l’any passat i sent 12 fitxes serien uns 114.67€, però ja us dic que necessito primer parlar amb els del Catalonia Sport i desprès saber quans seriem.

Fins Aviat i aprofiteu al màxim les Vacances aquells que en tingueu !

18 comentaris:

sergi ha dit...

Jo segueixo!!!
Voto UB per l'estat lamentabl del camp de Sarrià que no el reguen.
Sinó sempre podem tornar als nostres orígens TARR.

Per altra banda es podria organitzar un partit previ contra l'altre equip el qual abans jugava. Ells ja m'han dit que estan d'acord en jugar sempre i quan hi hagi gent i per fer-ho més motivant qui perd paga el lloguer del camp. Com ho veieu?

FrAnKy ha dit...

hola familia!!
jo vull seguir jugant, en tinc moltes ganes, pero em vaig quedar sense feina abans de l'estiu i d moment tinc tot el temps del mon, pero estic buscant feina i segons q surti no se si m'ho podre compaginar, espero q si...
d'altre banda, jo no puc jugar fins a finals d setembre o principis d'octubre ja q m'he trencat l'escafoides i em queden 5 setmanes d guix!!!

a mi el camp m'es indiferent, pero potser prefereixo escoles pies!
quants mes siguem millor, tenint en compte els molts problemes d gent q tenim...
canviem el nom???
no se si m'oblido d res...
siau!!!!

oriol ha dit...

Jo també continuo!

Aviam, tema lloc, les escoles pies tampoc estan tan malament. A la ub els camps eren molt petits i a la gespa artificial hi havia masses trocets d'aquella merda negra que se't fotien per tot arreu. Tornar a la Tarr seria surrealista, jaja

Què més, tema gent, mentre l'ivo segueixi ens hauríem de donar per satisfets.
Esperem que tothom hagi dit si podem o no, però la línia a seguir és la 2ª lliga que vam fer, on en quasi tots els partits érem uns de fixes i després hi havia gent que segons si els partits eren més aviat o més tard podien venir.

Franki, recupera't i a l'octubre et tenim a tope, tot i que si et motives sempre pots venir a fer-nos de mister.

Tema amistós, Sergi per mi ok. Primer hauríem de saber quan comencem la lliga i a partir d'aquí ésqüestió de buscar dia. Com també un soparet de pretemporada

Canviar el nom? La samarreta potser...

Apa, aneu dient el que

Salut i fins aviat!

ivo ha dit...

Hola gent perdoneu el retràs, jo a dia d'avui no puc ni confirmar ni desmentir si podrè venir a jugar estic pendent d'uns temes de feina, per poc que pugui seguiria jugant.
Moltes gràcies per la confiança.

Fink ha dit...

Hola,
jo no seguiré (sobretot si les coses al sector audiovisual/cultural). El tema es q estic acabant una feina, però nosé si després sortiran més coses, així que no em vull comprometre.
Poso la meva samarreta a disposició de l'equip.

Ens veiem!!

Jandro ha dit...

Hola!

Jo estic com l'ultima temporada amb els meus horaris i sense poder confirmar 100%.

Els partits de les 8 o de les 9 impossible. Els de les 10 o les 11 faria tot el possible per venir.

Dit això, deixo que sigueu vosaltres qui decidiu. Si no us molesta faria com en l'ultima temporada.

Sino podria anar entrant en el blog i en aquells partits que no esteu tots i el partit es tard vindria a ajudar.

Tema camp, a mi m'agrada més escoles pies.

1abraçada

Martí ha dit...

Bones!

Jo en principi segueixo també. Això sí, necessitem ser un mínim de 10 o 11 per assegurar-nos certa garantia de gent per cada partit.

Per mi seguim a Escola Pia.

Anònim ha dit...

Ieps,
Jo també mapunto escoles pies van benne (la resta també )

Pere

Anònim ha dit...

Bona nit equip!!!

Jo m'apunto! Però nose com pot reaccionar el meu tormell, fa quasibé un any que no jugo fort i tot i que ja corro normal, no tinc clar com em reaccionarà, així que és una qüestió a tenir compte.

Tema equipació la mantindria i el em sembla bé cambiar-lo.

Estem en contacte!!

Hermes

Anònim ha dit...

Bones de nou!

Deia que ok a canviar el nom.

També em sembla bé tant la Tarr, coma la UB, com Sarrià.

Soparet quan volgueu!!!!

I tema excel, només has de borrar el meu número de telèfon fix, que ja no és vàlid.

Fins aviat!!!

Hermes

Anònim ha dit...

Bon dia a tots!

Com us ha anat a tots l'estiu? Espero que hagueu descansat i recarregat les piles.

Bé, jo us comunico que no continuo. La meva idea inicial era fer-ho, però el meu altre equip està intentant tornar a escena i he decidit jugar amb ells (i també ho faran dilluns). Tot i així, vull que sapigueu que si qualsevol dilluns us falta gent em podeu avisar per venir a donar un cop de mà. La meva samarreta (si no m'equivoco) la té l'Ivo, així que si necessiteu que algun nou fitxatge la faci servir, via lliure. Si al final no la fa servir ningú ja quedaré amb el Franky perque me la torni (fa il·lusió mantenir-la com a record) :-)

Obviament, si feu sopar estaré encantat d'anar!

Apa nanus, si voleu podem montar algun partidet de pretemporada tots 2 equips i axí comencem "la puesta a punto".

1 abraçada!

Álvaro

FrAnKy ha dit...

falta el joel, l'albert i ja esta no??

manu, oriol, marti, hermes, pere, sergi, jandro (a mitges), franky.

de moment nomes som 8 segurs, ivo no sap si podrà continuar, l'alvaro ens abandona i el marçal també... si el joel i l'albert segueixen seriem 10.

necessitem algun fitxatge!!

manurr ha dit...

A veure si entre avui i demà acaben de contestar el Joel i l'Alberto i a veure si l'ivo sap algu també (que em va comentar que la setmana que ve ens podrà comunicar quelcom). També li he comentat al Sergi que parli amb el seu germmà per si quedés lliure i vulgués incorporar-se a l'èquip....
El Benitoa m'ha comentat que els dilluns li segueix sent impossible.

Albert P. ha dit...

Hola a tots!!

Jo aquest any tampoc continuaré, donat que hem reactivat el nostre antic equip (el ITQT). De la mateixa manera que l'Àlvaro, si algun dilluns us falta gent igual us puc ajudar sempre que no es superposin els partits. I també coincideixo amb l'Àlvaro sobre el partit de pre-temporada ;-)

Una abraçada!!!

Albert

manurr ha dit...

He parlat amb el Joel i em comenta que s'apunta pero que anirà pagant partit a partit com va fer la segona lligueta, ja que no sap si podrà venir a tots i va una mica just de pasta.

Ara sols falta saber quelcom de l'alberto ja que el germà del Sergi segueix jugant al seu equip i sosl poderm comptar amb ell com sempre, de forma puntual.

Albert P. ha dit...

Manu, he contestat dos minuts abans que tu, entenc que estaries escrivint el missatge ;-)

Una abraçada!

FrAnKy ha dit...

em poso a buscar gent, parlare amb l'ignasi aviam si es vol apuntar... pero diria q no treballa i no se si li anirà massa bé!!

us dic algo avui

FrAnKy ha dit...

l'ignasi no pot!!! seguim buscant...