2 de nov. 2012

SHAOLIN SOCCER VS UD CHICKIRIVITAS


Bones a tots,

Desprès de la contundent victòria per 6-3 tot i les nombroses baixes, toca ja pensar en el següent partit.

Aquets serà aquets proper Dilluns dia 05/11/12 a les 21:10 contra UD Chickirivitas.

Aquesta gent actualment tenen 5 punts com nosaltres, i ocupen la 5ena posició, mentre que nosaltres som 6ena per culpa del gol avegage ja que si ve hem marcat 2 gols més que ells, ens en han fet 3 més que a ells , així que es preveu un partit igualat per veure qui escala posicions i qui s'estanca !!!

A veure, tema diners ja sols falten 3 persones, que no està malament; a veure si paguen ja i així ja podem liquidar el que devem d’aquesta primera lligueta:

juli
130,65 €
pere
130,65 €
sergi
130,65 €

A part faltarà el que va pagant partit a partit el Joel i quan s'incorpori, el Jordi Domènech.

Espero que aquesta setmana puguem ser ,més efectius que la setmana passada i que no haguem de recórrer a mesures desparades a l’últim moment, així que, com sempre, agrairia que confirméssiu assistència el més aviat possible!

Fins dilluns i aprofiteu el pont aquells que n'heu tingut !!!!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vinc.

Jordi

FrAnKy ha dit...

jo vinc segur!!!

Unknown ha dit...

Jo també vinc!!

Fins dilluns equip!

oriol ha dit...

i jo!

bon pont i fins dilluns

Anònim ha dit...

Un moros mes q ve

pere

Anònim ha dit...

Vinc
Joel

Anònim ha dit...

Jo no vindré, prefereixo seguir fent repòs i curar bé la rotura fibrilar, ja tenim una edat...jeje El pròxim ja sí que vindré a tope!

Per cert, sóc ex-morós, t'acabo de fer la transferència Manel. Ja em confirmaràs que l'has rebut correctament.

Juli

issim ha dit...

ok
ens veiem demà senyros!!!
sergi

FrAnKy ha dit...

som 8, falta confirmar el martí que es deu estar recuperant encara... i algú més????

Martí ha dit...

Hola nois!

Malauradament, estic amb un esguinç al turmell, així que pels propers partits no compteu amb mi.

Quan pugui tornar us aviso!

Sort avui!!!

Jandro ha dit...

Hola!

Encara em fa mal el turmell i prefereixo no arriscar. A més el partit es a les 9 i potser no podria arribar.

Ens veiem el proper dilluns.

manurr ha dit...

bueno nois, per tal de tenir un 2on canvi etsic parlant amb Oscar i Ivo. quan tingui resposta us dic quelcom ...

manurr ha dit...

Bueno doncs, feina feta.... si ve l'Oscar NO pot l'Ivo si k pot i amb ell serem 9 !!! fins al vespre !!!

Anònim ha dit...

Nois jo l mes segur que sigui baixa!!! Em sap greu pero no mestic trobant gens be de la panxa!!!
Joel

manurr ha dit...

Vaja doncs el Jordi m'ha dit el mateix, que està marejat de tot el dia... si afllen tots 2 serem 7...