13 d’abr. 2013

Darrer partit de la Primera Volta


Bones a tots,

Primer de tot, demanar disculpes pel retard amb els post del blog .... Aquets divendres i avui dissabte han estat bastant de bojos i , fins ara, no he tingut un moment de descans.

Be, seré breu...

Desprès del ....... partit de la setmana passada en que vam assolir un nou puntet, ens toca ja pensar en com vam jugar el passat 18/03/13 en el que , jugant d'una forma excepcionalment diferent a la setmana passada, vam assolir també un puntet ... ja que, si volem acabar la primera volta amb més dels 6 punts actuals, tocar`pa jugar com aquell dia que vam empatar amb Logan BA que no pas com la setmana passada amb l'empat contra Tècnics G3.

veurem com decidim jugar el proper dilluns dia 15/04/13 a les 23.00 contra un Humor Amarillo FCS en caiguda lliure.

Actualment, aquesta gent ocupen la 5ena posició amb 6 punts, exactament els mateixos que nosaltres que som 6ens. Així doncs i tot i que en la primera lligueta van acabar com a campions i ens van guanyar per 2-3 i 4-1, crec que si juguem , com hem demostrat vegades que sabem jugar, podem treure'n quelcom de positiu.

Per cert i fent referència als 6 pringats que vam començar al partit l'altre dia.... AGRAIRIA UNA MICA DE SERIETAT ALHORA DE QUE, d'ara i fins que acabi aquesta 2ona lligueta el proper 17/06/13, HI HAGUÉS UNA MICA MÉS DE SERIETAT PEL QUE FA A CONFIRMAR L'ASSISTÈNCIA I AL FET DE QUE, LA GENT NO ES RAJI AL ÚLTIM MOMENT PER MOTIUS X O , PER CONTRA, QUE TINGUIN LA BARRA DE DIR QUE VINDRAN I DESPRÈS, PEL MOTIU X QUE SIGUI, ARRIBIN TARD, tot deixant als 6 pringats de sempre,... començar el partit .... Ja que sinó, el proper que torni a queixar-se de que, no ens canviem mai,... de que ser 13 fitxes es massa ... de que 10 jugador o 11 un mateix dia es massa gent ... li recordaré els dies que hem començat dent 6 i els dies que hem començat sent 11....

Poca cosa més, ANEM CONFIRMANT ASSISTÈNCIA EL MÉS AVIAT POSSIBLE, i ens veiem dilluns !

13 comentaris:

Jordi Domènech ha dit...

Jo vinc!!!

oriol ha dit...

passar de poder ser 11 a 6 va ser surrealista, tot i que no és la primera vegada (ni la segona) que ens va passar...
ens van fer el primer gol quan érem 6, juguéssim millor o pitjor i tinguéssim més o menys encert...
aviam si aquest dilluns guanyem d'una vegada!
bon finde i fins dilluns!!!

Joel ha dit...

Vinc!!!

Joel

Anònim ha dit...

Vinc
Pere

issim ha dit...

Vinc
Sergi

FrAnKy ha dit...

si algu m'acolleix a casa seva x sopar, jo tb vindre!!

Martí ha dit...

Vinc!

Anònim ha dit...

Nanus!

Estic de pega...em torno a ressentir de la "ingle". L'edat...Vaya sponsor que teniu ;)

No vindré fins a nou avís.

Juli

Ivo ha dit...

No puc venir, sort!!!

Anònim ha dit...

Bon dia.
Jo vinc.
Jordi

Jandro ha dit...

Jo puc venir encara que la setmana passada em vaig fer mal al turmell.. ahir encara em feia mal però avui m'he aixecat i no em fa mal així que vindrem... he d'aprofitar els partits que son a les 23 hores...

fins aquesta nit

Unknown ha dit...

Bon dia equip!
Ja vaig dir dilluns que no podria venir avui, així que almenys us animo a guanyar, aúpa shaolin!
Solé, et convidaria a sopar, però tampoc seré a casa així que a veure si algú t'acull!
Fins dilluns vinent!

Manuel Ripoll i Rajadell ha dit...

franky si vols venir fins a sant just, un humil servidor et convida a duinar... total es el sopar que hi ha a acsa els meus pares .... xD