16 d’abr. 2008

FRANKY SANCIONAT I TEMA DINERS

Bones a tots!

Se que és molt aviat encara, però avui m’han trucat els del Catalonia Sport per comentar-me que el Sr. Francesc Solé ha acumulat ja 4 targetes grogues i que per tant de cara al proper dilluns dia 21.04 NO podrà jugar.

A part, el Sr. Marçal Cebrian va comentar que degut a l’entrega dels Premis St. Jordi de cinema, NO podria assistir al partit.

Així doncs, a data d’avui ja sabem de 2 baixes segures.

A més a més, juguem les 20.15 i per tant es complicat trobar gent!

Pel que fa al TEMA DINERS, he estat mirant, i en el seu moment vam dividir els 1088€ entre 11 que érem (Manu, Marti, Hermes, Pere, Benito, Franky, Joel, Oriol, Sergi, Marçal i Oriol).

Això sortia a 98.88€

Com que el Marc en el seu moment em va donar 20€, els he descomptat a Hermes i Sergi, però tot i Així encara queden 177.82€.

Veient que el tema va per llarg i que ja hem començat al segona volta, agrairia una reflexió de tot l’equip.

Certament vaig comentar la possibilitat de que cada partit que Hermes i Sergi vinguessin, paguessin 5.65€ (88.91/ 16 jornades). Ara be, a data d’avui queden només 7 partits, és a dir (5.65*7 partits*2 jugadors)79.1€ com a molt recuperaria dels 177.82€ totals.

Esperaré a final de temporada a veure quans partits venen, però aneu mentalitzant-vos que si NO aconseguís recuperar rés, hauriem de pagar per barba 17.78€.

Apa doncs, això era tot.

Fins dilluns a les 20.15!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

em cago am tots els fills de puta de catalonia sports...

merda de sancions...m'ofereixo x jugar am una altra samarreta...pot ser?¿?¿ jo podria venir!!!

apa, ja direu algo!!!

Anònim ha dit...

Eis, jo vindré!

Aquesta setmana l'assignatura q tinc a les 7 és d'assistència opcional pq la mestra la dedica a fer tutories sobre treballs.

Alerta amb Rondes i puntualitat!

Fins demà!

Aviam


PD: no descarto de fer pagar els impuntuals. Així ens nem traient els diners de sobre i x lo manys intentaríem ser tots abans al camp, xd.

Hermes i Sergi no sabem si vindran algun dia a jugar, així q no sé si val la pena fer-los pagar x pocs partits. Ens ho podem dividir entre els q venim a jugar.

Anònim ha dit...

repeteixo...us sembla bé q jugui am la samarreta de l'hermes o del sergi?¿?¿?¿

digueume algo, xq sino no vindré i em muntu la tarda x una altra banda...

apa, siau!

Anònim ha dit...

No se que dir-te Franky.

A un altre jugador potser no pero a tu et coneixen... i molt. Demà a les 15.00 trucaré al Marti per planificar l'equip, i si per cas, dp et trukem a tu.

De moment compto que serem Jo, Oriol, Marti i Fernando.
Demà a l mati enviaré sms al Pere, Benito i Joel a vere que em diuen.

A part, crec que l'Alvaro aquest dilluns està a Barcelona, així que tb li enviaré sms.
Marti, parla ja amb el Claudio, pk cap dels del dissabte podràn venir tant d'hora.

Anònim ha dit...

Doncs jo ho veig xungo... pq el Claudio m'ha dit q ara mateix no ho sap. A més, no sé quans partits pot jugar amb la fitxa provisional.

Pel que fa a lo del Franky, jo crec que et coneixen massa com per fer-te passar per un altre i que no s'adonin.

El Pere ve segur i suposo que el Joel també.

Ah, i lo de "planificar l'equip" no és algo que hauríem de fer tots? Pq sembla q aquí només ens preocupem els de sempre...