18 de maig 2008

CAL·LO vs SHAOLIN SOCCER

Aviam, com q quan ningú diu res se suposa que tots venim, només caldria recordar que demà juguem a les 21:10. Tot i això estaria bé que anéssim confirmant l'assistència al partit. Suposem que el Martí, el Franki, el Manel i l'Oriol si que estarem.
Sergi, estàs x venir ja?¿ I els altres?¿



Alerta amb les rondes i nem pensant quan farem un soparet d'equip!

Contra aquesta gent ha estat els darrers als qui hem guanyat, així q l'ocasió per repetir victòria una volta després no estaria malament.


Apa, fins demà!

12 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Només demanar que els que mai diuen res a vere si publiquen un missatge i així m'estalvio d'enviarun sms.

Joel, Pere, Marçal, Benito....

Anònim ha dit...

alli estaré...

a tope per repetir victoria...i a vere si no m'ensenyen cap tarjeta...

Anònim ha dit...

iep bones soc al benito
e rebut el emilio manu
dema ens veiem
bona nit

Anònim ha dit...

Demà li dic al Fernando que posi el comentari, però en principi també vindrà...

Ale fins demà.

Fink ha dit...

No contestaré sms si els envies...

Anònim ha dit...

Hola nanus!!!!!!!

Ens veiem demà al partit, a maxacar-los.

Joel tb ve.

Fins demà!!

Hermes

Anònim ha dit...

havent parlat amb el pere i confiant que el fernando pugui venir tal i com ha dit el marti, som els seguents:

Manu, Oriol, Benito, Marti, Joel Hermes, Peere i Fernando.

Així que a per la victòria!

Anònim ha dit...

i el Franki tb, jaja. No te'l deixis nen. I Marçal en principi tb!

Ens veiem dp!

Oriol

Anònim ha dit...

M'ha dit el Fernando que en principi no contem amb ell pq està de mundances i no sap per quan en tindrà... m'ha dit que sí pogués m'avisaria lo més aviat possible. De totes formes, no crec que avui hi hagi problema...

Anònim ha dit...

jo crec que amb els que som ja fem no=?

fins dp

Manu, Oriol, Franky, Marti, Marçal, Pere, Hermes, Joel i Benito

Pere ha dit...

Un parell de cosetes:

1 - La important --> !! Ho sento per dir que ahir venia i finalment no apareixer !! xo la causa es justificada , staba arreglant un problemilles amb la senyora..
Lo primer es lo primer i sincerament no sabia qn començaria o acabaria, per als morbosos sembla q la cosa pinta b!

2 - Manu merci per enviarme un miss cada dilluns pel matí, cosa que em recorda q es dilluns..., però no cal. Si no dic res es que vindré segur! Temes com el d'ahir no m'acostumen a passar!!

Espero q guanyessiu malgrat la manca del crack... ¬¬