1 de set. 2008

NOVES INSTALACIONS !

Bones a tots,

Comença el Setembre i comencen els tràmits per canviar d’instal·lacions.

Avui he parlat amb l'Antonio del Catalonia Sports i li he comentat que no seguirem de cara a la propera temporada i que passarem a retirar el dipòsit.
M'han comentat que els DNI i les fitxes no les podem recuperar, que queda a l'arxiu de l'empresa o no se que, però benu que la pasta demà mateix la tindré. Alhora de donar motius, pos he preferit quedar be i dir que marxem i que ja està, com si dissolguéssim l'equip, he pensat que val la pena quedar be ja que si mai volguéssim tornar per qualsevol motiu, no ens tinguessin "fitxats".

Benu doncs, oblidant-nos del passat i mirant al futur, ja he anat a les Escoles Pies i he abonat els 355€ corresponents al dipòsit que m'agradaria recuperar en breu sinó us fa res.

Pel que fa al dipòsit, com al final serem 12, he decidit restar els 355€ dels 136€ que ens tornen de la TARR i dividir-ho entre 12; això dona un total de 18.25€ per persona que a veure si em podeu fer arribar en breu via transferència.

Pel que fa a la resta del pagament, que son 2272€ menys els 355€ ja dipositats, fa un total de 1917€.

A veure, normalment no em fa res avançar els diners, però jo, aquesta quantitat no l'acostumo a tenir a mà que diguem.

La lliga no comença fins a la darrera setmana de setembre així que agrairia que, poc a poc, i sense masses pressions, anéssiu abonant els 174.75€ que cada un haurà de pagar ( 159.75€ en concepte de la lliga i 15€ en concepte de la fitxa i la Mutua).

Tanmateix, els que pugeu, podeu anar escanejant ja el DNI així ja els tindria.

Pel que fa a les dades per la Mutua, les he guardat de la COPA, i sols em falten les del Franky i l'Alvaro ( Nom i cognoms, DNI, Mòbil, Telèfon fix, Correu electrònic i Data naixement a part dels dorsals).

Pel que fa al Claudio, de moment si vol, pot pagar la Mutua i de moment, anar venint pel Marçal fins que torni i després, a mida que falli gent l'anem cridant i va abonant una part proporcional.

De moment això es tot, quan sàpiga les dates de l'inici de la lliga i de la final de Copa ja us avisaré!

Aneu pagant tant aviat com pugueu, el nº de compte el trobareu al email.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

bueno gent...digueu-me ràpid xo jo ja he fet tot el q demana el manuel

les meves dades, el dni scanejat i la transferencia...

a vere si tots ajudem i u fem ben ràpid!!! sobretot els impuntuals de sempre a l'hora de pagar...

Anònim ha dit...

Franky, només una puntualització per a tu i per a tots.

a veure son 2 imports, es que potser no m'he explicat be

per una banda hi han 18.25€ del diposit i per l'altra 174.75€ de la fitxa i la lliga)

Perdo per la petita confu´sió; els que pagueu de cop tot seràn 193€ i si preferiu primer pagar el dipòsit primer i desprès els 174.75€ doncs ho feu en 2 entregues.

Anònim ha dit...

bueno, confusio arreglada...ja he fet efectiu el total!!
la resta ja esteu tardant!!!!

x cert, ja em direu on es akst nou camp pq no tinc ni idea...

ciao!

Anònim ha dit...

FRANKY

si mires publicacions del mes de juliol, hi ha un que posa adreça i hi ha un mapa

Anònim ha dit...

manuel, explicans aixo q diu el sergi en el mail...

x cert, la gent va pagant?¿?¿ pq aki ningu diu res...

Anònim ha dit...

he enviat un email explicant el tema

el sergi deia 71*16, però es que 16 partits es una lligueta, i nosaltres en farem 2 de lliguetes, de setembre a febrer i de febrer a juny, no crec que cada lligueta sigui nomes de 8 partits, no creieu?

Tot i així, avui trucaré per confirmar-ho, però jo crec haver entès això.

Anònim ha dit...

Jo pagaré quan us aclariu amb els comptes

Pagar partit a partit ningú portarà els diners (ja ens hem trobat amb això quan ho pagàvem així)

Manel, jat passaré dni fotocopiat