23 de nov. 2008

Shaolin Soccer vs Tecincs

Be nois,

Desprès d'haver començat amb bon peu la segona volta, toca jugar contra un dels 2 equips que ens van guanyar a la primera volta.
Això serà aquest proper Dilluns dia 24 a les 20.15. Així doncs, quedem convocats a les 19.50-20.00 per poder-nos canviar amb calma.

Ara mateix, anem tercers, empatats a punts amb els segons i a 2 punts dels líders; per contra, Tècnic tenen 7 punts i van setens.

Tema diners, Joel 22€ i Marçal 48.33€.


Aneu confirmant assistència.

Fins Dilluns

7 comentaris:

Anònim ha dit...

allà estaré!!!
podríem començar a pensar en un dia pel sopar de nadal no?¿?¿

proposo el divendres 19 d desembre...va bé?¿

Anònim ha dit...

Jo no vinc demà! Vaig al concert de Franz Ferdinand.

Així doncs, i sense que serveixi de precedent, traspasso la meva responsabilitat golejadora al Pere...

A guanyar!

Álvaro ha dit...

Allà hi seré

Anònim ha dit...

jo tb i seré.

proposo, que algun dia, com per exemple demà, que juguema les 20.15, dp anem a fer unes braves al bar tomas

Anònim ha dit...

braves... sopar...

el 19 bé, però igual està tot plè. Aviam si en parlem aquesta nit!

fins dp!

Álvaro ha dit...

Que jo sàpiga el Tomas està tancat els dilluns a la tarda.... Sino podem anar al Mandri, que també fan les braves molt bones

Anònim ha dit...

Hola chicos,

Yo el 19 no puedo, tengo otra cena navideña.

Al partido de hoy iré.

Hasta lueeeee

Fernando