13 de des. 2008

SHAOLIN SOCCER VS RANGERS

Be doncs,

Desprès d'una setmana d'inactivitat, torna a tocar partit. En concret serà el proper Dilluns dia 15/12 a les 23.00. Tard... ja ho se ja, però que hi farem, hi han 4 partits l'any i aquesta setmana toca.

Davant ens trobarem al segon pitjor equip de la lliga ( de fet els vam guanyar3-0) però, coneixent que sempre donem el millor en aquest partits.... estaria bé que vingué el màxim nombre de gent.

De moment anem confirmant assistència.

Notificar que ja ningú deu diners... sembla mentida.

Fins Dilluns!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

bé, doncs dues setmanes despres de l'ultim partit nkra tinc el peu adolorit de la patada en l'ultima jugada...i a+ acabo de pasar una grip intensa...aixi q akst partit no podré venir!!!

a tope nois!!!

Anònim ha dit...

allà estaré

VISCA EL BARÇA!!!!

issim

Álvaro ha dit...

Vinga nois, ens veiem allà!!!

Anònim ha dit...

ningú diu res. deu ser ressaca del clàssic...

Si no plou vindré, que estic mig constipat i tampoc es tracta d'estar-ho del tot i més ara que venen festes

Fins demà! (o no)



Per cert, el dilluns 27 de desembre a les 11 de la nit tenim el darrer partit de l'any (pq dilluns 21 descansem). Donada la situació de vacances, l'hora i tot plegat, voleu canviar el partit per fer un soparet? Igual és la millor excusa per fer-lo...

Anònim ha dit...

(gairebé ningú, que alguns heu dit qualcom)

Anònim ha dit...

Allà ens veiem demà! Segur que fa caloreta...

Oriol, no entenc això que dius de canviar el partit...

Anònim ha dit...

Hola molt bona niiiiit!!!

Jo demà vindré però ns si podré jugar, ho intentaré i sino pos res, que encara tinc el tormell tocat.

Tema Oriol-sopar, a mi em sembla bé, però costa entendre el missatge perquè no dius cap dia real, vaya lio!!!!, demà ho parlem.

Hermes

Anònim ha dit...

Gent, Maroto m'ha dit que no creu que pugui venir avui...

Com anem de gent??? s'hauria de confirmar a qui no ha contestat.

Anònim ha dit...

Enviare un sms al marçal i al benito

ja informaré

Anònim ha dit...

bueno , de moment tant marçal com benito han confirmat assistència

Pere ha dit...

Jo tmb confirmo assistència!

Anònim ha dit...

Hermes i Joel no poden venir, els dos amb problemes físics.

Manu, Sergi, Alvaro, Benito, Marçal, Pere i jo segurs. Som 7. Oriol, per poc que puguis, vine... jo puc intentar contactar amb el Claudio, però diria que està fora de BCN.

Per favor, avui més que mai sigueu puntuals o començarem amb menys, ja ho veig...

Anònim ha dit...

Bueno nois,

acabo de parlar amb l'oriol i amb un 90€ de seguretat NO vindrà pas.

així que els 7 que serem intentem arribar dhora al camp, jo ara parlaré amb el martí, i potser truco al benito, al marçal i al pere pk siguin puntuals.

fins dp

Anònim ha dit...

Sap greu, xo no vaig poder venir. Encara estic amb mal de coll i tampoc havia de forçar.

Aviam, tema sopar, jo comentava que si volieu podíem directament no jugar el dilluns 29 i canviar el partit pel sopar. Però si voleu jugar ja buscarem un altre dia.

Home, ja que dilluns q ve (22) no juguem podem fer el sopar

Ja direu el què!

Fink ha dit...

Quan llegeixo a l'Oriol només entenc una cosa: "Do my sister inglish mai..."