26 de set. 2010

NOVA EQUIPACIÓ

Be doncs, per evitar un allau massiu de mes emails sobre el tema, parlem-ho per aquí.

sembla que l'equipació Joma agrada, així que dilluns ens la mirem i l'encarreguem.

a part del Franky, i ha algú més que no pugui venir?

la tenda de futbolmania tanca a les 20.30, així que estaria be quedar a les 19.00 o les 19.30 per tenir una horeta de temps per fer. quan preferiu?

Els que no pugueu venir feu com el Franky i envieu un email o un post amb talla samarreta i pantalons, nom de la samarreta i el numero.

Apa doncs fins dilluns, i recordeu que NO hi ha partit aquesta setmana.

Per cert, qui encara no hagi pagat, que recordi que son 109.09€.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola
Jo vindre. Ens veiem dema a futbolmania.
Personalment nomes compraria la samarreta.
Issim

FrAnKy ha dit...

tenint en compte que ho podem tenir tot per 30 euros, jo ho compraria tot!!!

recordeu, samarreta XL, Pantalo L i mitjetes d'un 44/45

Anònim ha dit...

No va dir el Franky q en la pàgina web aquella que va enviar hi havia els models de joma més baratos?

FrAnKy ha dit...

la promoció ja ha caducat!!!

Álvaro ha dit...

A futbolmania aquesta equipació costa 22,65€ amb tot. Ens veiem allà!

oriol ha dit...

ens veiem demà a les 7 a futbolmania!

manurr ha dit...

si bueno pero qui ve? oRIOL, sERGI, aLVARO I JO?

COM SIGUEM 4 NO FAREM RES, I LA RESTA DE GENT?

Anònim ha dit...

Jo no podré venir, però confio en la vostra tria.

Les talles són:

Samarreta M
Pantaló M
Mitgetes 43-35

El preu que dius Álvaro inclou nom i números? Si és així està molt bé!

Hermes

Anònim ha dit...

jo vinc. plego a les 7, però estic aprop.

Anònim ha dit...

Ieeeps:

Jo sembla que al final tampoc puc venir...

Talles:

Samarreta: L
Pantalons:XL
Mitjetes:42-44

Gracies!

Pere