15 de gen. 2011

HERBORA FC VS SHAOLIN SOCCER

Bones a tots,

Desprès de la victòria de la setmana passada, toca ja pensar en el proper partit que serà el proper Dilluns dia 17/01/10 a les 22.05 contra Herbora FC.

Aquesta gent, amb la qual vam perdre 5-4, estan classificats per sota nostre amb 7 punts ( 3V-1E-8D); per contra nosaltres ja tenim 9 punts (3V-3E-5D).

Ens queden 5 partits per acabar la primera lligueta i haurem de començar a pensar que fem de cara a la segona lligueta ja que les baixes del Marti i el Sergi semblen bastant segures i no se si el Franky en te per molt de temps.

Jo ho deixo obert i ho anem parlant; mes que res perquè s'haurà de quadrar els diners i la gent que serem.

Apa doncs, a confirmar assistència i fins Dilluns.

10 comentaris:

FrAnKy ha dit...

jo aquest dilluns vindré a probar el meu peu. No sé ben bé com està pq no l'he forçat gens...

la segona lligueta si no hiha res d nou jo la jugo segur!!!

Anònim ha dit...

Vinc dilluns!!

Ja han operat al Martí i tot ha anat bé, segons m'ha comentat.

Apa, bon diumenge!!!!

Hermes

Álvaro ha dit...

Fins demà! Com sempre, aviseu si s'ha de portar gent.

oriol ha dit...

Ens veiem demà!
Bon diumenge i a seguir amb la bona ratxaaa!!!

Per cert, aquests q juguem són aquells que anavem guanyant 4-1, ens van remuntar i la van liar una mica, així q revenja!

Anònim ha dit...

jo vinc

pere

Jandro ha dit...

Aquests son els que quasi guanyem sent un menys!! Son molt dolents aixi que no es pot perdre.
Jo demà vinc segur!!
Si s'ha de portar gent aviseu. Demà parlem de la segona lligueta i si hem de fer algún fixatge.

manurr ha dit...

sisi pero necessitariem saber els partes de Marti i Sergi per na be....

Anònim ha dit...

Jo vinc!!

Si falta gent aviseu!!!

Joel

FrAnKy ha dit...

ara mateix, si sé contar, som 8 a falta d q digui algo el marçal ... i jo estic al 75% pero puc jugar!

FrAnKy ha dit...

nois, he fet una prova akst mati al pati i no estic per jugar, aksta tarda torno al metge ...

ho sento!!! us mantindré informats de la meva evolució, si és que evoluciono...