14 d’oct. 2011

SHAOLIN SOCCER VS HUMOR AMARILLO FCS

Bones a tots,

Desprès de perdre la setmana passada per la mínima tot i la millora observada, toca ja intentar obtenir la primera victòria de la temporada.

Això s'intentarà aquets proper dilluns dia 17/10/11 a les 22.05 contra Humor Amarillo FCS ( abans del descans que farà que NO tornem a jugar fins el 07/11/11).

A veure, de la setmana passada només remarcar que agrairia que hi hagi més bon rollo entre l'equip, no es tant greu guanyar o perdre sinó que hi hagi bon ambient i menys crítiques... ningú es un crack i tot s podem millorar, però crec que cada un ja ho sabem... I sobretot, intentem aguantar els nervis i que no se’ns en vagi la castanya de tant en tant...

Canviant de tema, havent pagat Joel i Jandro ja sols que el Marçal... així que ja saps nanu, a veure si abans del 30/01/12, que es quan acaba la lliga has pogut pagar...

Res més, simplement aneu confirmant assistència i ens veiem dilluns !

15 comentaris:

Carles ha dit...

60% de que vingui, estic tocat... pero intentare venir...

Albert P. ha dit...

Vinc!!! I més sabent el tros de descans que ens ve a sobre :)

Albert P.

Anònim ha dit...

Eo!
Jo tmpoc ser si podre ja q tinc l peu tocat!
Dic algu mes tard!

Agur!

Joel

Anònim ha dit...

jo si q vinc si no em fan cap putada amb el cotxe!

Per cert veient el parte medic, es va cumplir el meu pronostic i batu ens va escalfar...

Alee

Pere

Anònim ha dit...

jo segueixo de baixa companys!!!! tinc una fastitis plantar i el metge m'ha recomanat repoç esportiu!!!

a la tornada dl descans ja em torno a incorporar.

molta sort!!

franky

Anònim ha dit...

Nanus, jo tinc el quàdriceps esquerre inflamat per la jugada que em van fotre la patada voladora... Tinc molèsties, així que d'inici no compteu amb mi...

Álvaro

Anònim ha dit...

Ens veiem allà.

manurr ha dit...

sou tots una colla de mariques, jo també tinc el peu cascat, a la mutua m'han dit que reposi dilluns però intentaré venir ni que sigui forçant una mica ja que depsrés venen 2 setmanes de descans.
Ara be si veig que segeix fent mal potsre paro de jugar


per cert tots aquells que heu dit que no sebu si vindreu o no confirmeu o no dilluns que sino buscarem gent.

fins dilluns

oriol ha dit...

jo vinc, tot i tenir el peu tocat. vaig estar dos dies amb el peu inflamat i amb un morat x patada-trepitjada q vaig rebre setmana passada. ara encara el tinc ressentit, xo jo vinc!!!!!

Fins demà!

PD: encara no tinc internet al pis i he de buscar qualsevol manera d respondre... així q sorry pel retard...

Anònim ha dit...

mira manuel, jo vaig estar jugant am dolor al peu durant tota la copa i tots els partits d'aquest inici de temporada, i no m'he queixat. Pero ara necessito recuperar-me, i paso de seguir fent el burro ...

JO NO VINC SEGUR!!!

Franky

Martí ha dit...

Vinc!
I compto que amb mi som 6 que han assegurat que venen... Joel i Jandro, digueu algo per si s'ha de buscar gent.

manurr ha dit...

A veure, si heu de dir algu feu-ho abans de les 18.00 que es quan aniré a veure al Jordi domenech i el puc avisar. També podria contactar amb el germà del sergi. Aixi que dono de plaç fins els 18.00

apalains fins demà

Jandro ha dit...

Jo vinc!! Un partit a les 22 hores arribo segur!
Ens fem grans...a tothom li fa mal alguna cosa...
Ànims i recuperar-se aviat!

Anònim ha dit...

El final no vindre, ja m'agradaria poder venir però com tinc el tormell (si tingues un simple cop ja vindria però un esguins es pitjor i pot anar apitjor...) no puc jugar!!!

Em sap greu nois però de mi haureu de passar sense mi!!!

Joel

Martí ha dit...

El Carles definitivament no ve. S'ha de trobar algú!