12 de nov. 2011

SHAOLIN SOCCER VS ICE CREAM

Bones a tots,

Desprès del bon rendiment de la setmana passada, tot i la derrota, toca ja pensar en afrontar l’últim partit de la primera volta amb el marcador de victòries a 0.

A veure si aquest proper Dilluns dia 14/11/11 a les 20.15 som capaços d’estrenar la casella de les victòries.

Enfront tindrem a Ice Cream, equip que com nosaltres només te 2 punts i que per goal average es cuer.

La veritat es que poca cosa més, m'agradaria que parléssim de que fem amb la part del Sergi ja que ja s'ha consumit tota la primera volta i encara en te per temps. Jo, dividiria la seva part entre la resta de l’equip. Com ho veieu?

Res més, anem confirmant assistència a veure si aquesta setmana podem ser més que només els 7 de la setmana passada...

Fins Dilluns !

19 comentaris:

Carles ha dit...

Vinc

Anònim ha dit...

Jo vinc!

Anònim ha dit...

vinc a provar el meu peuet!! i totalment fora de forma... mes q mai crec

franky

Anònim ha dit...

Vinc i si voleu puc avisar algun amic q si q poden!
Joel

Martí ha dit...

Vinc!

oriol ha dit...

ens veiem demà.

tema sergi, jo tb dividiria la seva part entre tots.
ara bé, quan la paguem¿? ara o a la següent lligueta?¿ Ara potser seria un merder, nosé. També és qüestió de saber si Sergi vindrà a la 2ª volta o ja no vindrà fins a la 2ª temporada!

Franki, ahir vaig anar a fer piscines i tb vaig veure que el meu nivell de forma, si darrerament havia caigut en picat, ara és totalment nul. Escalfarem abans del partit...

manurr ha dit...

De moment som 7. A veure si demà diu quelcom més la gent tot i que segurament Pere i Jandro podrien fallar ja que a le s20.15 els es just d'arribar segons la feina.

Falta saber quelcom d'aquest parell i de l'alvaro i l'alberto.

Jandro ha dit...

Jo 95% de probabilitat que no puc venir...
Si veig que em puc escapar o que la feina es pot fer al dia següent vindrè.
A veure si guanyem!

adeu

Albert P. ha dit...

Jo vinc! Igual arribo una mica just però vinc!

Anònim ha dit...

estaria molt be q fossim mes de 7, perque jo no estare massa estona al camp segons com vagi el peuet...

franky

Anònim ha dit...

Jo vinc! Però arribare tard/molt just.

Álvaro

Anònim ha dit...

Jo tmb vinc!

De totes maneres es probable q arribi just/tard !

Pere

Martí ha dit...

Ja veig que si comencem amb 7 sobre el camp, serà un èxit...

Doncs res, que tothom intenti arribar tan aviat com pugui. Fins després!

Anònim ha dit...

Ei aviso a dos colegas!
Joel

Martí ha dit...

Jo no avisaria a ningú! Només el Jandro és baixa probable, la resta venim tots, encara que alguns arribin tard o estiguin mig lesionats.

manurr ha dit...

Jo tampoc avisaria a ningu la veritat, començarem sent 7 pero ja arribara la gent...

Anònim ha dit...

Vindra un colega ja que la le avisat i passo de torna a perdre per ser 7!
Joel

Anònim ha dit...

nois, em sap greu pero el peu ma fet mal tot el dia... am la pluja he relliscat per unes escales metaliques al cole i ara acabo d'arribar a ksa i sera millor q descansi...

aviam si la setmana q ve ja m'incorporo!!!

franky

oriol ha dit...

jaja, què vol dir això franki?¿

mira, l'amic del joel servirà per cubrir la baixa del franki. Tot i això Joel, la setmana passada ja va avisar la gent que no venia, així que jo tampoc hagués portat a ningú pq avui tothom avisava q venia

fins ara mariques