23 de febr. 2013

SHAOLIN SOCCER VS GALAXIA 2007


Bones a tots,

Desprès de la victòria sufrida però treballada de la setmana passada, toca seguir avançant en positiu, tot i que potser les temperatures estaran en negatiu.


Això ho veurem el proper dilluns 25/02/13 a les 22.05 contra Galaxia 2007. Aquesta gent que ara mateix son 3er amb 2 punts i nosaltres4rts amb els mateixos punts.


A la primera lligueta els vam guanyar 5-4 i 1-3 així que en principi si juguem com sabem hauríem de poder guanyar.

A veure, tema econòmic, felicitar-vos ja que el 90% ja heu pagat, i això es molt bona noticia.

En principi, i segons els meus comptes sols falta el Pere i el Jordi Domenech que han de pagar 97.05 i 94.87€ respectivament.

La veritat es que poca cosa més, adjunt al email teniu el calendari d’aquesta segona lligueta on veureu que, finalment, sols tindrem 2 partits a les 20.15.

Com sempre, aneu confirmant assistència el més aviat possible i ens veiem dilluns, esperem que amb poc fred !

12 comentaris:

Jordi Domènech ha dit...

Jo si que vinc!!

Martí ha dit...

Vinc!

Lo del poc fred és una mica utòpic, em temo...

oriol ha dit...

Ens veiem dilluns!

issim ha dit...

Senyors. pel moment no puc venir per aquest partit. Si canvia el plan vindré!!!
Salut

FrAnKy ha dit...

jo vinc!!

Anònim ha dit...

Nois Jo no se si podre venir, enprincipi no compteu amb mi!!!

Records a tots!!!

Joel

jandro ha dit...

Jo també vinc! Fins demà

Unknown ha dit...

Vinc!!

Si al final sóm molts no vindré, que comença a apretar la feina.

Fins demà, o no!

Anònim ha dit...

Jo vinc
Jordi

IVO ha dit...

Bon dia gent, jo no puc venir avui.
Mota sort.

Anònim ha dit...

Vinc,

Pere

Anònim ha dit...

Ei,

Ja veig que sou suficients. No m'he pogut connectar fins ara...Ja li he dit al Manel que no podria venir.

dw
Juli