1 de juny 2013

SHAOLIN SOCCER VS SALSEROS

Bones a tots,

desprès de la vergonyosa actuació de la setmana passada ( sobretot a la primera part on ens van clavar 6 gols amb 25 minuts - tot un rècord) , toca ja centrar-nos i afrontar els 5 darrers partits de la temporada i millorar els 13 punts i la 5ema posició de la primera volta.

Tot i així, de cara al següent partit que jugarem aquets proper dilluns 03/06/13 a les 21.10 contra l'actual líder, Salseros, amb una bona actuació i unes bones sensacions per encarar els 4 partits que quedin amb ganes i il·lusió ja estaria be, i és que a l'anada i vam perdre 3-6.

Per cert, l'Oriol, sàviament ha fet un Doodle:


Tinguem en compte però, que la lligueta no l'acabem fins el 01/07/13 així que sopar abans queda com estrany... si encara no hem acabat ...

Poca cosa més, anem confirmant assistència el més aviat possible de cara a dilluns i aneu emplenant el Doodle.

8 comentaris:

FrAnKy ha dit...

jo en principi vindre, pero no se en quines condicions, ja que tinc molesties al turmell... ja anire dient coses!

oriol ha dit...

jo tb vinc.
home, si proposo el sopar abans de juliol és pq entenc que al juliol potser no his erem tots, però si preferiu fer-lo al juliol el fem aleshores i cap problema!
Fins demà.

Anònim ha dit...

Nanus,

Crec que se m'ha acabat la temporada. Les molèsties que he tingut tota la temporada són o una pubàlgia o una hèrnia...Dimarts vaig al metge per confirmar-ho.

O sigui que demà no forçaré

Ho sento nanus! Sort!

Juli

Martí ha dit...

Jo en principi vinc també!

Anònim ha dit...

Jo no pidorr ho sento!

Pere

Jordi ha dit...

Jo encara no ho sé. Ara estem a Ca la llevadora.

Unknown ha dit...

Jo avui no puc, segueixo fotut. Sort al partit!

manurr ha dit...

Entre Blog i Grup de Whatsup de moment la situació és la seguent:

SI: MANU ORIOL MARTI SERGI JORDI D JOEL

NO: JULI PERE HERMES IVO JANDRO

?: FRANKY JORDI S

estaria be saber quelcom dels 2 ? per si hem de buscra gent o no ja que ara mateix som 6.... de 13 fitxes...