17 de gen. 2014

SHAOLIN SOCCER VS NEANDERS

Bones nanus,

Desprès de la contundent victòria de la setmana passada per 4-1, toca seguir amb aquest mateix nivell d'exigència pels 4 partits que queden i poder anar remuntant posicions.

Això ho seguirem fent aquest proper dilluns 20/01/13 a les 20.15 contra Neanders.

Amb aquesta gent, que actualment son 7ens amb 7 punts, els vam guanyar 1-7, així que en principi si juguem com sabem no hi haurien d'haver problemes. Nosaltres som 6ens amb 21 punts.

A veure, tema sopar, s'havia comentat al desembre fer-lo ara al gener, però ja sols queda un finde disponible que seria el divendres 24 o dissabte 25? Com ho teniu?

Que cada un vagi opinant alhora que confirma assistència.

Bueno, poca cosa més, estigueu alerta perquè l'horari es a les 20.15 !!!!

I com sempre, aneu confirmant assistència el més aviat possible !!!

11 comentaris:

Ivo ha dit...

Jo aquesta hora no puc venir, tema sopar em va be els dos dies.

Unknown ha dit...

Bones!

Jo puc venir dilluns, sino sou masses.

Sopar, ok dissabte 25, divendres no puc.

Bon cap de setmana!

oriol ha dit...

Vinc dilluns, sopar voto dissabte 25.
Bon finde!

Martí ha dit...

Vinc dilluns!

Sopar en principi 25 també ok.

Martí.

Unknown ha dit...

No puc venir a jugar aquest dilluns.
Jo el finde del sopar tampoc estaré a BCN, sorry!

FrAnKy ha dit...

no puc jugar encara...

sopar el 24 o 25 ok!

SORT!!

issim ha dit...

jo vindré!!!
Tema sopar el 25 va be!!!!

Anònim ha dit...

Vinc!!!
Joel!!t

Jandro ha dit...

Aquest horari..jo no puc

Sopar el dissabte.

Anònim ha dit...

Vinc!!! Dissabte 25 ok!

Marco

Unknown ha dit...

vink!