18 de juny 2012

LA COPA

Bones a tots,

Com us he dit per email, hem de decidir que fem amb la COPA aquesta setmana ja que dilluns que ve dia 25/06/12 he de donar resposta si o si.

De moment al 100% som: Manu, Franky, Martí, Alberto i Pere.

L'Oriol pot a mitges i el Carlos està pendent del seu peu.

Joel i Jandro son baixes segures

De l'equip de la Lliga em falta per saber si volena puntar-se o no l'Ivo i el Sergi.

I faltaria saber si l'Alvaro, el Marçal, l'Hermes i el Benito volen tornar al Juliol o no poden.

AIXI DONCS NECESSITARIA QUE ELS QUE FALTEU PER OPINAR DIGUESSIU ALGUNA COSA AQUESTA SETMANA.

MOLTES GRACIES.

3 comentaris:

Carles ha dit...

Hola jo el dia 25 tinc la ultima visita

(el que he tingut es una rotura bibrilar, de + de 2cm al tibial y una bursitis rotuliana)

el primer partit el perdria segur pertant ja em direu

FrAnKy ha dit...

jo si!!!! pero hem de ser mes d 7...

Eduard Benet ha dit...

Ei bones a tots, despres de la insistència del Manu responc jejjej

Jo la primera quinzena vaig molt liat em la feina a part de les meves hores laborals tinc que fer un progecte de 120 hores per les tardes-nit i cap de setmana.

Intentare venir ja que aixi desconectarè una mica, pero no asseguro poder venir els partits.

Benito