7 de juny 2012

SHAOLIN SOCCER VS HUMOR AMARILLO FCS

Bones nanus,

Els partits van passant i s'acosta ja la recta final de la temporada amb 2 partits d'aquells que agraden a tot jugador.

Desprès de la victòria de la setmana passada per 6-4 i d'afiançar-nos encara més a la 3era posició, toca jugar-nos la 2ona plaça contra Humor Amarillo FCS aquest proper dilluns 11/06/12 a les 22.05.

Amb aquesta gent vam perdre 4-8, son aquells que van de groc així que caldrà que hi posem els 5 sentits i totes les ganes per guanyar i superar-los en la classificació. Actualment estem els 2 empatats amb 18 punts.

Per cert, l'altre dilluns em van comentar que pensem fer amb la COPA de Juliol. Agrairia que em comentéssiu tot aprofitant aquets post si el Juliol esteu disponibles i teniu ganes d'apuntar-vos. En principi son 4 partits a 74€ un total de 296€ i si som els mateixos que a la lliga sortiria per uns 30€ mes o menys.

Així doncs en el proper post 2 coses:
1. confirmeu o no assistència per dilluns ( a veure si amb més temps que la setmana passada)
2.Comenteu si us va be jugar la COPA al Juliol


Apa fins Dilluns i amb ganes us espero a tots !

23 comentaris:

FrAnKy ha dit...

jo dilluns vinc si o si, amb moltes ganes als del villareal aksts...

i x la copa, on fire!!!!

sergi ha dit...

vic!!!
sergi

Álvaro ha dit...

Jo per la copa puc dir que estic a un 90% de dir que SI :-)

Álvaro

Martí ha dit...

Vinc dilluns!

Ok a la copa, però només si hi ha gent suficient que es comprometi a venir. Que no es repeteixi lo de l'any passat...

Ale fins demà!

oriol ha dit...

Ens veiem dilluns a tope, i tema copa jo estic de colònies els primers 15 dies de juliol, per tant compteu amb mi a partir d'aleshores!

Bon diumenge!

FrAnKy ha dit...

malament anem a un dia del partit... nomes som 5!!

mon cosí no sap si podrà venir fins a última hora per tema de feina.

Albert P. ha dit...

Vinc dilluns i m'apunto a la copa!!

Joel ha dit...

Eiiii!!! Jo estic fora, em sap greu que ultimament no puc venir, no sera per ganes pero mes impossible...
I per juliol jo res de res estare treballan a lemporda a lescala a un bar restaurant a la Lluna si veniu esteu convidats!!!!!
Records a tots!!!!

Anònim ha dit...

Ieeeps,

jo avui no podre venir ho sento, estic liat amb obres a casa.

Per la copa compteu amb mi!

Pere

ivo ha dit...

Perdo per el retras peró fins avui no s'havia si podria venir, jo seré dubte fns a última hora no puc confirmar res, per poc que pugui allà estaré.

FrAnKy ha dit...

avisa al marçal

jandro ha dit...

Sento el retard...

No podré venir..vaig a tope ho sento.

1abraçada

Martí ha dit...

Senyors, em sap molt greu perquè ja veig que anem malament de gent, però sóc baixa quasi segura.

Des d'ahir a la tarda q estic amb un mal de cap bestial i avui no he millorat, fins i tot he pirat abans del curro...

Si veig q més tard estic més bé, aviso!

oriol ha dit...

Òstia, què xungo avui...
o sigui, que sóm el manel, franki, sergi, albert i jo. 5 de segurs i esperem que l'ivo vingui...
Marçal, vine si o si. I qui serà el 7è?¿ Perquè sent 6 ens fotran un repàs important... Sergi, ta germà com ho té?¿

FrAnKy ha dit...

jo li he enviat un sms al sergi i diu q son germa no pot venir, tb li he enviat a l'alvaro i tampoc pot...

FrAnKy ha dit...

i si li diem a l'hermes q vingui avui??

oriol ha dit...

franki, l'avises tu?

oriol ha dit...

l'Hermes no pot venir, té sopar...

FrAnKy ha dit...

tinc un jugador per tot el partit, i el sergi dos x nomes mitja part...

com anem d'efectius aixi???

manurr ha dit...

el marçal no mha dit res i el epre diu que intenta arribar a la mitja part pero que no i confiem massa. Haurem de pssar amb el que tenim... quina rabia ...

oriol ha dit...

Franki, l'ivo bé?

si en portes 1 sóm 6 de fijos, més els del sergi seríem 7 o 8 a la 1ª part. si l'ivo bé no hi ha cap problema!

FrAnKy ha dit...

m'acaba d confirmar q si q ve!!!

oriol ha dit...

doncs perfecte, amb l'ivo sóm 7 i amb els amics del Sergi ja serem 2 canvis, i si ve el Marçal 3!

Fins ara