8 de juny 2008

SETMANA DE DESCANS

Hola nanus!

Aquesta setmana No toca partit, el proper aprtit serà el Dilluns 16.06.08 a les 22.05

Recordo lo dels diners de cara el dia 16.06:

Hermes, a tu et toquen pagar 39.50€ per els 7 partits que has vingut

Marçal, com que encara em devies 30€, suma-hi els 15€ i em deus 45€.

La resta, Marti, Oriol, Benito, Pere, Joel, Franky i Fernando em deveu 15€ cada un.

Ens veiem el dia 16, de mentres, els que ens hem apuntat a gaudir de la compentició de la Euro2008.

Per cert, de cara a l'estiu, teniu pensat fer alguna cosa, jo vaig rebre l'altre dia un email del catalonia sports per si voleim jugar una copa a l'estiu, us detallo el que em van dir:

Torneig de Copa de Juliol '08

Preu inscripció (per partit):

Futbol-7masculí : 69,50eur.
Els partits de la lligueta prèvia cal pagar-los per avançat
Es garanteixen 4 partits mínim
Premis trofeus pel 1er i 2on classificat
Sistema de competició: lligueta prèvia i, després, eliminatòries directes
Data límit d'inscripció: 20 de juny.

Les instalacions on es juga es a l'Escola Pía (c/ Immaculada 25- 35 ), i serà de dilluns a divendres de 20 a 24h.

No se, es per anar-hi pensant i el dia 16 decidim alguna cosa depenent de la gent que es vulgui apuntar.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs no em molesta gens que sigui jornada de descans, perquè jo ja m'havia fet la idea que em perdia el Holanda-Itàlia i veig que al final el podrem disfrutar, jeje.

El tema de la Copa és prou interessant, sobretot pels que ja sabem que ens passarem tot el juliol a bcn currant... a veure si s'anima la gent!

Anònim ha dit...

Aviam, jo estic fora del dilluns 30 de juny ( que és la darrera jornada de lliga)fins el dissabte 12 de juliol pq estic de colònies

Depenent dels partits de copa q es juguin vindré o no, pq passo de pagar per un partit.

Si la copa es juga cada dilluns vindria pq només em perdria el primer partit (que seria dilluns 7 de juliol). Si es juga més dies a la setmana dependrà dels dies que juguem.

Ale, ens veiem dilluns que ve! I aviam si decidim quan fem soparet i tal. Si ara no es pot x feines i exams doncs al juliol.

Oriol

Anònim ha dit...

per mi tb estaria guai apuntar-nos, a vere que aneu dient

Anònim ha dit...

Hola nois,

Pues opino como Martí. Yo estaré todo Julio aquí currando así que en principio sí me gustaría seguir jugando para no perder mi óptimo estado de forma :D

Lo que no me queda claro es cuánta pasta habría que poner. Son 69 por partido? ... Multiplicado por 4 partidos o como va?

También creo que tendríamos que asegurarnos de que seremos gente suficiente...


Y de puta madre podemos ver el Holanda vs. Italia!!

Manu, la semana que viene te pago los 15€.

PD: Habrá que hacer una cena y/o juerga de equipo, no?

Que tengais buena semana!

Fernando

Anònim ha dit...

OK A TOT!!!!!

ja anireu dient...