22 de juny 2008

TORNEM A DESCANSAR

Aquest dilluns torna a haver-ho descans, així que fins el dia 30 no hi haurà més futbol.

Pel que fa al tema de la COPA; tot m'heu anat contestant que si que us venia de gust apuntar-vos-hi i per tant compto amb tots. (Marçal, Fernando, Marti, Franky, Joel, Hermes Pere i Jo mateix, a part del Benito i l'Oriol que no podien assegurar que vinguessin als 4 partits i del Srgi que va dir que a un parell si que s'apuntava)

Tant és així que al final el preu queda reduït a 32.8€ per persona ( 27.8€ pels 4 partits i 5€ per la fitxa i la mútua dels nassos). En principi he contat els 10 que som sempre i desprès el Sergi que es fagi la fitxa i els partits que vingui els pagui i aquests diners serviran per tornar-los a la egnt que no pugui venir a algun partit.

Encara no he pagat res ja que vaig anar aquest divendres al C/Immaculada nº25 ( que és on es juga la COPA) i només es van apuntar el nom de l'equip i 4 dades més ja que hi havia un paio que no s'enterava massa bé de com anava el tema.

Quan em truquin per confirmar la inscripció ja us diré com funciona, ja que em van comentar que en una setmana potser és jugaven 2 partits.

Ja us informaré més be. Quan sàpiga més coses.

De cara al dia 30 agrairia que portéssiu els 32.8€ cada un.
A part, encara hi ha gent que em deu diners de la 2ona lligueta:

Fernando, Joel i Pere em deuen 15€
Hermes 39.5€
Marçal:45€


Per cert, aneu preparant una fotocopia del DNI ja que no m'estranyaria gens que ens la demanessin per la fitxa.

Fins el dia 30!

1 comentari:

Anònim ha dit...

molt be manuel...t'stas movent bé aksts dies...jajajajaja