24 de gen. 2009

DARRER PARTIT DE LA PRIMERA LLIGA

Bé nois,

Sembla mentida però ha arribat ja el darrer partit de la primera lligueta i, encara que sembla mentida, tenim opcions de guanyar-la!

Aquí teniu l'actual classificació:

Benito Kamela 21
Nightology 20
Workteam 20
Shaolin Soccer 19
300 17
Tecnics G3 17
Rangers 8
Ossifar 8
Pillastres 6

Nosaltres juguem contra Work Team a les 22.05, que a l'anada ens va guanyar de forma clara per 3-1. Els actuals líders, amb qui vam empatar a la setmana passada descansen i Nightology juga contra 300. Així doncs, si tenim una mica de sort podem acabar guanyant la lliga i tot!

Com que juguem a les 22.05 i es imprescindible la victòria per optar al primer lloc, intentem ser al camp a les 21.40-21.45 a veure si podem escalfar mínimament bé i entrem be al partit.

Anem confirmant la presència i no em feu enviar sms... que ja començo a estar-ne na mica fart.

Per cert, pels comentaris que he anat sentit, cerc que s’hauria d’obrir un debat, de cara a la segona lliga, sobre el tema dels canvis, sembla ser que uns es canvien més que els altres i això no pot ser... hem de buscar la manera de fer-ho més equitativa i justa, ja que tots pagueu el mateix i teniu els mateixos drets ( crec jo), és que jo, al no estar mai a la banqueta no se com us ho manegueu, però comentaris que a vegades sento deixen entreveure el que us he dit.

No gens menys, és important recordar-vos que, molt probablement el dia 2-2-09 començarem la segona lligueta i que, per tant, s'hauran d'abonar els 1136€ corresponents.

Agrairia que, amb la major rapidesa possible, anéssiu portant els diners en efectiu o be féssiu la pertinent transferència d'import 94.67€, posant el vostre nom.

el compte el teniu en el email que us envio cada setmana per avisar-vos que ja he publicat l'avís al blog.


Fins Dilluns i a per el títol!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

companys...fins el mateix dilluns no us sabre dir el q, xo fa mala pinta!! el peu no millora masa rapid i m'stic començant a afartar!!

en quant al pagament, manuel jo ja he pagat i no he vist q ho escribisis x aki cap vegada...a vere si posem els comptes en ordre!!!

Anònim ha dit...

En primer lloc confirmo assistència.

Manel, no tens pq enviar sms. En teoria tothom sap que tenim blog, així q no costa res deixar un post dient si es ve o no. Passa de seguint enviant sms i si dp no ve gent ja els hi fotrem bronca!

Tema canvis reconec que ho hem de parlar. Fa un parell de setmanes Marçal i jo ens vam passar moltíssim partit a la banqueta i vam jugar molt poc. En canvi la setmana passada jo si que potser vaig jugar més del què tocava, ja que només em vaig canviar una vegada.

Aviam si ho parlem de cara a la 2ª lligueta, perquè si ningú es vol canviar la solució és portar un rellotge i anar fent canvis cada X temps.


I repeteixo que jo ja vaig pagar tota la temporada.

En fi, en parlem demà abans o dp del partit!

Salut!

Anònim ha dit...

allà estaré... a donar-ho tot i a rendir el 100% per tal de guanyar el partit i a verue que passa després...

salut i bona vida

issim

Álvaro ha dit...

Ens veiem al camp nanus! Hem d'estar ben concentrats per guanyar el partit i la lliga!!

Pere ha dit...

ieeeps jo tmb vinc!

Tema organitzatiu ( canvis, etc, ) ho deixaria x qn tinguem la copa a les mans XDD!!

A veure si els rebentem!

Anònim ha dit...

El títol està difícil, però a nosaltres només ens val guanyar, o sigui que s'ha d'anar a tope.

Per cert, divendres vaig anar a futbolmania a comprarme unes mitgetes noves i tenen les de l'equip. No recordo ara qui ho va comentar l'últim dia, però que sapigueu que allà hi són.

Ens veiem demà!

Anònim ha dit...

De moment som 6.... a veure si durant el dia de demà la resta diuen quelcom

Anònim ha dit...

nanus!!! jo vinc a jugar...no al 100% xo vinc a probar el meu peu...tinc mases ganes d jugar, ja porto masses dies sense mourem!!!

fins a les 10!

Anònim ha dit...

Hola nois,

Contad conmigo, hay que ganar!!

Tema pasta yo ya puse 100€.

Tema cambios esta claro que hay que hablar. Personalmente suelo cambiarme mínimo dos veces por partido. Pero creo que se trata de que mientras se esté dentro del campo darlo todo y no arrastrarse.

No creo que haya que controlar con un reloj.. se trata de ser responsables.

Bueno ya hablamos, un abrazo!

Anònim ha dit...

Bones nois!!!!

Jo i Joel vindrem avui. Primer de tot puntualitat i mentalitat guanyadora, hem d'anar a tope que s'ha de guanyar si o si. Tema canvis coincideixo amb Maroto, és qüestió de responsabilitat i esforç, si es veu que ja no es poden fer dos sprints seguits i hi ha gent a la banqueta fresca, canvi inmediat.
Així que avui no hi ha excusa, toca anar a tope.

Ens veiem,

Hermes