11 de gen. 2009

PRIMER PARTIT DEL 2009

Be doncs, desprès de les festes nadalenques i de l'entrada al 2009 toca retrobar-nos un Dilluns més per disputar, aquets cop, el primer partit de l'any.

Això serà aquest proper Dilluns dia 12-01 a les 22.05 contra Ossifar. ( estaria bé estar al camp a les 21.45 per intentar escalfar una mica)

sició, si ve es cert que el líders els tenim a 2 punts i els segons a 1 punt.
Pel que fa a Ossifar, van per sota nostre amb la meitat de punts aconseguits.


A veure si, desprès de dos partits en que hem estat en quadre, podem, per fi, presentar un equip amb, com a mínim un parell de canvis.

Aneu confirmant assistència,

Fins Dilluns!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

be nois, m'encantaria estar am vosaltres, xo per prescripció médica nkra em queda una setmana de repos minim...
tinc un principi de capsulitis al dit gros del peu dret...altrament dit inflamació xunga!

apa, sort!

Anònim ha dit...

Bones nois!!!

Primer de tot desitjar al Francesc una ràpida recuperació.
De cara a demà no crec que pugui venir bàsicament per feina, tinc una entrega d'un treball dimarts al matí i necessito el màxim d'hores, si es donguès el cas de que entre avui i demà ho tinc solventat ja us avisaria de que vinc, però d'entrada no hi compteu.

Sort i a guanyar!!!!

Hermes

Álvaro ha dit...

Jelou tim!!! Jo també seré baixa segura. Portu un trancazo que m'ha deixat KO tot el cap de setmana. De tota manera, si hi hagués una recuperació miraculosa avisaria i aniria.

Sort companys!! I Franky, tot i que sabem que ets un gay, recuperat aviat!! Que necessitem un tio que destorbi als rivals al mig!! :P

Anònim ha dit...

Vaya gays esteu fets tots....

Jo sí que vinc. Ens veiem demà!
Ah, i el colchonero també...

Li dic al Claudio si pot, ok? pq ja veig que necessitarem gent.

oriol ha dit...

Hola què tal!

jo tb vinc, així q ens trobem a tres quarts per anar escalfant i tal.

Fins demà!

Anònim ha dit...

Vale, el Claudio ve també.

De moment va de puta mare la convocatòria eh... manda huevs...

Álvaro ha dit...

Vale nois, compteu amb mi també. Recuperació guay del trancazo. Ens veiem allà!!

Anònim ha dit...

HOLA PENYA

TOT I TENIR UN MORAT AL GENOLL, ESTÀ REVENTAT DEL FINDE
ESTÀ COSTIPAT, TOS, MOCS ETC... VINDRÉ A JUGAR.
SI SOM GENT EM KEDO AL BANQUILLO...
ISSIM

Anònim ha dit...

Al final, Marçal, Benito i Pere venen.

De moment som, Alvaro, Marti, Oriol ,Jo i aquestes tres perles.

Algu sap quelcom del Joel?

Anònim ha dit...

Jo li he dit al Claudio que vingués pq amb les tres baixes d'inici ho veia xungo.

Ara som 9, sense comptar el Joel. Si al final vingués, Sergi crec que podries reservar-te. Bueno, no se com ho veieu la resta...

Ara que ho penso, pot ser que el Joel estigui també amb alguna entrega, com l'Hermes, però estaria bé confirmar-ho.