12 d’abr. 2012

SHAOLIN SOCCER VS HUMOR AMARILLO FCS

Bones a totes,

Desprès de la convincent actuació que vau tenir la setmana passada en la que no vau necessitar de porter, m'estic començant a plantejar a passar a fer de jugador al mig camp ! xD

Bromes a part, toca ja centrar-nos en el proper partit i en anar pressionant al líder que el tenim a 2punts. Així doncs, aquest proper Dilluns dia 16/04/12 a les 22.05 juguem contra Humor Amarillo FCS.

Aquesta gent actualment son 5ena amb 8 punts, 2 menys que nosaltres que som 2ons amb 10. A la primera lligueta vam perdre 5-2 i 2-3 i per tant hem d'estar alerta!

A veure tema diners, sols falten Carlos, que ha confirmat que pagarà els 70€ de mitja lligueta i el Sergi que es deu haver oblidat que encara deu 124.70€.

Sobre l'Ivo, he estat fent càlculs amb més deteniment i crec que lo just es que pagui 103.70€ que surten del cost de 2/3 de lligueta que son 87.70€+ 16€ de la seva fitxa. La samarreta ja decidirà ell que fa si se la compra si se’n fa una de vermella i es posa dorsal, el que si que necessito FRANKY es que ompli el formulari que t'envio i esculli un nº que haurà de dur a l'esquena. i una fotocopia del seu DNI o que me l'envii escanejat per fer-se la fitxa !

Per la resta, poca cosa més, anem confirmant assistència per Dilluns, ens veiem i a seguir amb la ratxa !

14 comentaris:

FrAnKy ha dit...

aviam, anem a pams!

MANEL, si vols no vinguis més pq l'altre dia el Joel va fer un partidas sota pals!

Mon cosí es vol apuntar, aviam si dilluns ho podem parlar tot una mica bé pq l'altre dia ho haviem de fer xo no et vas presentar manuel... jejejeje

en ultim lloc, porto un parell de setmanes amb una petita molestia al taló del peu, que dimarts em vaig a fer mirar, aviam que és, segons que em digui em sabrà molt greu però potser torno a plegar! ja aviso ara...

per acabar, dilluns vinc segur!!

SALUT!

sergi ha dit...

Ens veiem dilluns
Manu et portaré els diners!!!
Apa bon cap de setmana a tothom.
Sergi

Joel ha dit...

Ei!!!

Jo enprincipi si que vinc!!! I si voleu torno a ferde super porter amb tot el meus estilas que em va caracteritzar!!!!! jijijijij...

Ens la veiem... a la ditxa!!!!

Martí ha dit...

Ens veiem dilluns!

FrAnKy ha dit...

mon cosi tb vindra! i portara la pasta... d moment jugara am la samarreta de l'alvaro q me la deixa fins a final de lliga!!

oriol ha dit...

genial tot plegat!
bon cap de setmana i ens veiem dilluns a seguir la ratxa!

Albert P. ha dit...

Jo vinc!!

- Albert P.

Jandro ha dit...

Bona nit!
Jo espero que demà pugui arribar al partit pero no em puc comprometre. Dimarts he d'entregar un informe per un client i el meu jefe el vol revisar demà dilluns a la tarda. Segons les correccions, l'hora en que ho revisi, etc.. sortiré a una hora decent o no.

Espero poder avisar amb temps.

vagi bé!

manurr ha dit...

A veure de moment som 8 a expenses de saber quelcom del Jandro i del Pere. Si cap dels 2 pugues podriem avisar al marçal... ja li preguntaré si està disponible o no, pero Jandro, hauries de dir quelcom a les 18.00 que sino com avisem a la gent ?

FrAnKy ha dit...

que vingui algu més perque no sé quanta estona aguantarà el meu peu ...
la cosa no pinta gens bé!

jandro ha dit...

Bon dia a tohom! Sento una setmana més la meva situació pero em sabria greu comprometrem al 100% i despres deixar-vos penjats.

La reunió amb el meu superior es a les 16:30 per tant té molt bona pinta de cara a poder venir a jugar. Si no em demanen res per demà urgent jo crec que a les 9 podré sortir. Em porto el móvil a la reunió i si veig que s'allarga us envio un email.

1abraçada

Anònim ha dit...

perdoneu pel retard,

cascat(esquena) xo vindre

Pere

Albert P. ha dit...

Hola a tots,

Tinc un problema important a la feina notificat fa poc i és MOLT possible que no pugui venir (si no confirmo el contrari, no vindré). Ho sento però és força major i no tinc manera d'escapar-me´n.

Insisteixo, si em puc escapar aviso, però ara m'és impossible.

Molta sort!!

oriol ha dit...

Bé, doncs a hores d'ara sóm al 100% Manel, Franki, Ivo, Sergi, Joel, Martí, Pere i jo, mentre que Jandro està al 90%.
Sent 9 crec que està prou bé, tot i quesi ve Marçal encara pot ser millor!