9 de març 2013

SHAOLIN SOCCER VS CHICKIRIVITAS


Bones a tots,

Desprès de la primera derrota de la segona lligueta que ens retorna al terreny terrenal, toca afrontar el següent partit amb el màxim de ganes possibles i amb la intenció de millorar el joc ofert la setmana passada.

Això es veurà aquets proper dilluns dia 11/03/13 a les 22.05 contra UD Chickirivitas.

Amb aquesta gent, que van acabar la primera lligueta3ers amb 25 punts, nosaltres hi vam perdre 4-6 i 6-2 així que caldrà donar el millor de nosaltres per veure si ara som capaços de guanyar-los. Actualment van en 2ona posició amb 4 punts, els mateixos que nosaltres que som 3ers.

Tema diners, ja sols queda el Pere... que a part d'arribar tard als partits ara també paga tard....

Poca cosa més...simplement demanar-vos a cada un de vosaltres que, com sempre, confirmeu el més aviat possible!

FINS DILLUNS I A VEURE QUAN ORGANITZEM UNA BONA CALÇOTADA!!!!!

13 comentaris:

Ivo ha dit...

Jo vinc.

FrAnKy ha dit...

jo tb vinc!!

issim ha dit...

en un principi també vinc!!!

Anònim ha dit...

si tot va bé, vinc!

Jordi

oriol ha dit...

Fins dilluns a guanyar!

Anònim ha dit...

Nanus,

Jo no puc venir...Vaya ratxa porto...

Juli

Anònim ha dit...

vinc.

El morós nº 1

Unknown ha dit...

jo vinc, xo com sempre, si demà al migdia som 11, m'autodescarto, x no ser 4 canvis.

Fins demà!

Martí ha dit...

Vinc!

jandro ha dit...

Jo també vinc. Fins demà

Anònim ha dit...

Jo tmb vinc... Pero no estic gaire be fisicament!!!! Ho dic per tenir canvis com lhermes!!!!
Joel

Jordi Domènech ha dit...

Jo tb vinc

manurr ha dit...

A veure, pel que veig som 9 segurs: Manu-Ivo-Franky-Oriol-Pere-Jandro-Joel-Jordi D-Marti

SERGI-HERMES-JORDI S, CONFIRMEU QUI DELS 3 POT VENIR PER VEURE SI PODEM SER 10 I TENIR 3 CANVIS, QUE ELS D'AVUI SON BONS, CORREN, I CALEN CAMES FRESUQES !!!!