6 de set. 2009

NOVES INSTALACIONS I NOVA SAMARRETA?

A veure nois,

Ens hem de decidir aquesta setmana.

Jo dono de temps fins Dimecres/Dijous per passar-me per les Escoles Pies o per la UB i fer la inscripció

Pel que fa les samarretes, l'Alvaro m'ha comentat que s'haurien de fer Dilluns o Dimarts per poder arribar el dia 14 amb les samarretes noves.

Cal decidir-se ja per les 2 coses i anar Dilluns o Dimarts a FutbolMania a encarregar-les.

Si mes no, cal que digueu el NOM, el NUMERO que voleu i la talla de la samarreta entre dilluns i dimarts.

I sinó dieu res ni per una cosa ni per l'altra, com fins ara, que simplement hem parlat els 4 matats de sempre.... doncs seguirem al mateix lloc i amb les mateixes samarretes.

he dit.

3 comentaris:

FrAnKy ha dit...

gent, no costa res dir alguna cosa... VAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

oriol ha dit...

si quedem avui jo fins a dos quarts de 7 no arribaré.

Però aviseu!

Unknown ha dit...

Hola guapos!!

Ens veiem aquesta tarda.
A mi em dona = canviar de lloc, tot i que serà difícil que pugui venir a molts partits, tinc classe dilluns fins les 21:30.

Ale talueg!!!!!!!!!!